FASTELAVENSØNDAG:)

MaRtE:)

Gift med forumet
god morgen[:)]

ja, i dag er det fastelaven, eller hur??? vi har kjøpt pynta bjørkeris av noen som kom på døra og jeg mener det er i dag man skal lage fastelavensboller, eller er jeg heeelt på jordet??? [8|]

uansett, i dag er det 5-mila og jeg gleder meg[:D] men syns det er forferdelig synd at VM er over[&o] fine dager, men det kan vel ikke vare evig.
heia northug og heia norge!!!!!!

Fastelaven i dag ja! [:)] Vi har hatt bjørkeris i ei uke allerede vi, og boller kjøpte jeg på tilbud på Ica Maxi i går, lettvint løsning i år, hehe!

God morgen! [:)]

Her er vi oppe alle fire, og ute har det snødd enda mer. Nedtur!

Før 5-mila blir det litt husarbeid, mulig jeg kaster ut ungene og gubben i snøen så jeg kan jobbe alene, hehe. Må jo være ferdig til kl 13, må vite. Ida gleder seg masse, hun er jo så glad i Northug for tiden, og kommer til å gråte sine triste tårer om han ikke vinner gull.
I ettermiddag skal vi kose oss med boller, på ekte fastelavensvis.

Ha en fin søndag alle sammen! [:)]

Har ikke fått laget boller i dag jeg..Planen var å gjøre det i går men det utgår pga Vilde som har omgangsyken..Dog litt bedre men allikevel skikkelig mammadalt

Vi får ha det til gode tenker jeg

Har alle følgt med på VM her[8|] Jeg har ikke gidda å brukt fritiden min på det..Syns det er litt kjedeligt jeg da

Ellers så er planen å først stikke på trening så stikke inn til byn for å spise kjøttkaker hos svigers før vi alle 4 reiser hjem igjen

Ikke lenge til tirsdag nå nei

cola er min venn i dag[X(][X(]

Kom meg på jobb, var hardt i dag ass..... haff..... endelig kommer gullgutta hjem i dag[:D][:D] og jeg har friiiiiii i morgen!!
Blir ingen fastelavensfeiring her i dag, ikke glad i disse fastelavensbollene jeg[:-]

Åh, mannfolk!! Det er jo mye bedre å si "nei kjære, jeg har ikke vaska i dag!" istedet for "ja, jeg har vaska alt, bare soverommene og gangen som gjenstår", og så SER jeg jo TYDELIG at det IKKE er vaska der han mente han hadde vaska!! Lård altså, trodde han ikke jeg skulle merke hybelkaninene eller?!

Oppe alle mann og i strålende humør. Skal straks reise på ski/akedag hos et vennepar vi. EN årlig happening sammen med vennegjengen + en del andre. Blir sikkert koselig i det strålende været som er her i dag[:)][:)]

Sovet godt i natt, kun avbrutt av div amminger men det er jeg jo vant med.

I kveld blir det noe take-away mat vil jeg tro. Snuppa sovnet nettopp her ved siden av meg, bombe[:D]

Dere får se etter meg på tv da, er på vei opp i holmenkollen nå! Blir nok jubelbra dag!

Litt vanskelig å se deg i folkemengden WZ [;)]

Hurra for Kongen av VM! [:D][:D] Ida er fornøyd! [:D] Som hun sa da Petter holdt på å ta igjen han duden som lå fremst; "Æ bli kun fornøyd me gull!" [8D]

Give me strength... sambo har vondt i hodet, og dere vet mannfolksjuka... [:@]

Nå står ostehornene i ovnene og bollene er snart klar for steking!!![:D][:D]

Ellers har jeg vært flink student og lest masse[:D][:D] Og i tillegg laget oversvømmelse på badet da jeg tømte det etter en deilig halvtime!![8D]

Herlig søndag, godt å ha ladet opp til seks ukers praksis!![:D]

For en topp søndag. Vi var nærmere 40 store og små på aking i en lang morsom bakke. Ble slitne alle sammen. Fikk også tid til grilling og titting på VM og Northug. På hjemveien dro vi innom et annet vennepar og fikk servert nydelige fastlavensboller. Der var N helt propell og måtte virkelig jekkes ned noen hakk, men eller kjempe kos[:)]

Peppes take-away pizza på vei hjem og nå to sovende søte små[:)] Jeg og samboeren blir vel liggende på sofaen resten av kvelden. KJennes fristende ut i allefall[:)][:)]

Back
Topp