Faste måltider?

Ja, grøt til frokost og kvelds... Liten prosjon middagsmat.. Med melk og grøt/middag er det ca 5måltid iløpet av dagen :)

Grøt morgen og kveld, et beger fruktmos i 13-14 tiden (sammen med en flaske mme). Begynt å smake litt middag, men ikke noe fast der enda.

Februar-14 mamma <3

Kanskje lese hele hi før jeg poster :p 5-6 måltid i løpet av dagen, kommer litt anpå om vi starter dagen 4 eller 7 liksom :p

Februar-14 mamma <3

Frokost er grøt, lunsj er frukt og melk, middag er kun melk, kveldsmat er grøt og melk og ett nattmåltid med melk. Skal innføre middag når vi kommer hjem fra syden om noen uker, gidder ikke drasse middagsglass til syden;)

Tenker jeg skal starte med litt fast nå fremover. Frukt 12-13 tiden, og grøt kl. 16. Middag venter vi litt med:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Tre faste måltider, men jeg ammer før fast føde. Pæremos med 1/4 risgrøt i til lunsj, gulrotpuré til middag og hirsegrøt med aprikos til kvelds. Varierer hvor mye hun spiser.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg lager til 4 flasker med vann til prinsen min. Da er det 2 flasker med 260 ml ( disse brukes også til grøt, lager grøt av 80 ml), og 2 flasker med 180 ml i.

Han får grøt + melk til frokost. Kun melk lunsj. Frem til i går kun melk til middag, og melk + grøt til kvelds. Får melk og grøt "samtidig". Grøt først, melk etterpå. Våkner ikke på natten for nattmåltid(har ikke gjort det siden han var 4 mnd).

Så i antall melkemåltider får han kun 4, men med grøt, så blir det 6 måltider.

Sent from my iPhone using BV Forum

Grøt med fruktmos til kvelds ;)
Jeg ammer en god del enda, men merker at jeg må gi mere mme nå (han er 8mndr)... Har fått beskjed av hs om å drøye det lengst mulig, så for øyeblikket virker han fornøyd med det hsn får :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Grøt klokken 1100, middag 1500, grøt 1900 og så ammes rundt 21... Så no er det snakk om å lære han til at han skal sove fra 21-06/07 før han skal ammes igjen...

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Back
Topp