Faste leggerutiner

Sjarmtroll

Glad i forumet
Har alle sammen faste rutiner ved legging, eller finnes det flere som meg som "tar det som det kommer"? Her blir lille trøtt rundt 20 og legger henne, men likevel skal hun stå opp mellom 21 og 22, og ligger våken til 23 selv om vi har lagt oss.

Sover deres natten rundt? Hos oss våkner hun rundt hver andre time for mat...

Legger seg mellom syv og halv åtte. Våkner ca. hver andre time for pupp. Sover i vår seng, men tenker å flytte han over i egen snart i håp om at han sover lengre intervaller :) jobber 100%, så hadde vært godt med litt søvn snart

Legger seg i halv åtte tiden og sover til syv dagen etter :-) men jeg prøvde å lage rutiner med en gang vi var hjemme fra sykehuset når hun ble født og det har gått helt supert! Nå har hun eget rom og sover enda bedre enn når hun delte rom med oss!

Legger alltid mellom 18.30 og 19.30 avhengig av siste dagluren. Våkner hun, eller vil hun ikke sove, så må hun ligger i senga til hun sovner. Kan ligge opp til en time, men så lenge hun er trøtt så blir det sånn. Har en baby som helst vil være våken 24/7 så her må det rutine til for at hun skal få søvn i det hele tatt :p
Våkner flere ganger iløpet av kvelden og natta !!

Legges kl 19.30-20.00 og sover til ca kl 08. Men kan våkne for smokk om natten. Spesielt nå når han får tenner.

Sovner mellom 18 og 20 (alt etter hvor sent siste dupp har vært) og sover til 22 - mat, sover videre til ca 02 - mat, sover videre til ca 04 - mat, sover videre til ca 07. Prøvd nattavvenning, men jeg takler ikke den gråtinga. Er så sårt. Så da venter jeg til jeg føler meg mer rustet. Forhåpentligvis så blir det lengre strekk av seg selv... Har forøvrig ikke noen spesiell rutine på kvelden. Spiser grøt enten før eller etter kveldstell (som av og til vil si bading, men som oftest bare pysj og vask med klut). Også ammer jeg i senga vår, også prøver jeg å legge etterpå. Tar opp igjen hvis han ikke virker trøtt, og prøver igjen etter ti minutter. Sovner som regel andre gangen jeg/pappaen prøver.

Vi bader og pusser tenner kl 1830 så leker vi litt. Så sovner L kl 1930 men sover bare i 30 til 45 min så våkner han og leker i ca 20 min før han sovner inn for kvelden. Men vi jobber med at 20 min skal minke for vær dag:p

Back
Topp