Fast føde

Krissi123

Andre møte med forumet
Har en liten gutt på 7 måneder som ikke ønsker å spise verken grøt, grønnsaker, frukt eller brød som tilberedes til han. Han bare smatter litt på det og dytter det tvert ut igjen med tungen. Har prøvd hjemmelaget grøt og pulvergrøt også.

he forsøkt BLW, men intet hell. Han er nysgjerrig på maten, men putter det ikke inn i munnen, bare plukker og leker med det.

tips til å vekke mat interessen, noe annet som kan fungere? Han fullammes per tid også
 
Ammer du før du prøver å gi fast føde? :happy: Med jenta mi fikk jeg omtrent ikke i hun noe om jeg ga bryst før jeg prøvde med fast føde, når jeg reverserte det å ga fast føde før bryst så kom appetitten seg. Måtte etterhvert kutte littegrann ned på ammingen for at hun skulle spise mer mat enn bare noen biter. Men det er noe som går seg til etterhvert baby blir vant til fast føde:happy::happy:

Det at de leker og kjenner på maten er viktig det også :happy: Så bare fortsett med å prøve BLW om det er noe du ønsker:happy:
 
Det er helt riktig måte. Bare fortsett med fullamming, og smaksprøver. Food before one is just for fun.
 
Back
Topp