Fast føde

En tråd i 'Mars 2020' startet av KML, 4 Jul 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Katta92 Glad i forumet Marsboere 2020

Det var 4 mnd hs sa også, så det er helt riktig, og det blir hun til søndag.
    Dem mener dem ikke skal ha for mye mme, men hva er for mye liksom. Hun er i tillegg blitt ekstremt aktiv de siste dagene. Begynt å åle seg både bakover og forover, og bakover når hun ligger på ryggen. Det er blitt såpass at må jeg legge henne fra meg, blir det på gulvet eller i vippestolen, evt grinda. Hun ruller rundt og herjer som bare det, hvor ble det av den nyfødte babyen min:bag:

2. 1zzyMarena Elsker forumet Marsboere 2020

Oj! Så flink!
    Her er vi ikke i nærheten av det med å åle. Lillebror er en liten treging :hilarious: Storebror var rake motsetningen. Det er så rart!

3. Katta92 Glad i forumet Marsboere 2020

Det er fascinerende hvor forskjellige dem er, enda mer fascinerende når jeg hører flere som har flere barn og de er som natt og dag.

• Enig Enig x 1
  4. Katta92 Glad i forumet Marsboere 2020

Grøt med litt most banan falt i smak her, hun smattet og ville ha mer:hilarious:

• Liker Liker x 2
  5. 1zzyMarena Elsker forumet Marsboere 2020

Hvordan går det nå? Fått magevondt eller slapp dere det? Forsatt fornøyd med smaken?

6. Katta92 Glad i forumet Marsboere 2020

Nå går det veldig bra. Hun hadde litt vondt i magen i og dårlig bæsjebleie i går, men alt kom som normalt i dag og litt mer. Har latt henne smake litt søtpotetmos og det falt også i smak. Tenkte å prøve gulrotmos eller litt sviskemos til uken. Det går ikke fort med smakingen siden jeg ville se om hun reagerer også.
    Banan m/grøt er tydeligvis veldig godkjent. Gulpingen har avtatt litt faktisk når vi begynte med fast føde. Det er tydelig at hun har et energibehov, for spiser fortsatt 1-1,1 liter mme.

• Hjertelig Hjertelig x 1
  7. 1zzyMarena Elsker forumet Marsboere 2020

Så bra at mat går fremover :happy: Kos deg! Tror å introdusere mat er noe av det kjekkeste med baby. Den matgleden er så herlig.

8. Katta92 Glad i forumet Marsboere 2020

Hun har noen ansiktsutrykk som sier alt :hilarious:

• Morsom Morsom x 1
  9. Julilykke-17 Forumet er livet Marsboere 2020 Julibaluba 2017 Februarbarna 2020

Smått økende interesse og vi har begynt forsiktig. Straks 5 mnd og har fått div bær og frult i feeder, får most gulrot, sviske banan og avokado og noen skjeer grøt. Grøt grøsser han av, men bananmos med litt avokado er godt, det samme er gulrotmos.

Del denne siden