Fast føde?

Isis

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
Mini blir 4 uker på søndag og som sin storebror er han. Blitt veldig sulten rett før fire mnder. Han spiser hyppigere og blir ikke mett etter 150ml. Det var nå 1,5 time siden han spiste 120 ml før dette.

Noen flere som begynner med smaksprøver i disse dager?
 
Mini her er jo snart fire og en halv måned og vi begynte med smaksprøver fra 4mnd. Tar det veldig smått da noe nok er litt tøft for magen. Men ser ut til at fruktmos og sviskemos nå tåles bra, og skal forsøke grøt til kvelds tenkte jeg. Her spises det hyppig fra flaske her også.
 
Vi startet med velling da han ikke la noe særlig på seg, blander 3 skjeer med grøtpulver i 100 ml morsmelk, nå har han endelig fått tømt seg, han bæsjet litt i løpet av de 2 ukene, men det var så fryktelig hardt, prøvde med malt, men endte med å gi han 2ml laktulose og da løsnet det, så foreløpig så holder vi oss til velling, så lenge han legger på seg, så prøver vi nok med litt annet nærmere 5 mnd. 11/9
Ble 2 uker med veldig lite søvn da han var veldig plaget med magen, enda jeg trodde det skulle bli en myk start i og med at jeg blandet det i mm.
 
Vi startet med velling da han ikke la noe særlig på seg, blander 3 skjeer med grøtpulver i 100 ml morsmelk, nå har han endelig fått tømt seg, han bæsjet litt i løpet av de 2 ukene, men det var så fryktelig hardt, prøvde med malt, men endte med å gi han 2ml laktulose og da løsnet det, så foreløpig så holder vi oss til velling, så lenge han legger på seg, så prøver vi nok med litt annet nærmere 5 mnd. 11/9
Ble 2 uker med veldig lite søvn da han var veldig plaget med magen, enda jeg trodde det skulle bli en myk start i og med at jeg blandet det i mm.
Mener å huske at det var mye sviskemos mex første. Mener vi etterhvert lagde små isbiter med sviskemos og hadde i grøten.
 
Mener å huske at det var mye sviskemos mex første. Mener vi etterhvert lagde små isbiter med sviskemos og hadde i grøten.
Ja, tenkte på å prøve da han ikke hadde noe særlig effekt av malt, men så var han så veldig plaget så da ga jeg litt laktulose, og han hadde heldigvis god effekt av det :) kunne virke som det var en propp eller noe, for etter det så har han bæsjet hver dag :)
 
Back
Topp