Fast føde...

Her begynte han å sove gjennom natta etter vi starter med grøt på kvelden. Gikk gradvis fra å våkne for mat to ganger til en og oftere og oftere uten å våkne for mat. Skjer av og til at jeg ammer på natt hvis han våkner og ikke sovner igjen når han får smokken. Men det har skjedd maks en gang i uka i det siste. Veldig godt! Vurderer å flytte han på eget rom snart, kanskje sover vi enda bedre alle sammen. Lest en del om natt avvenning, glad det gikk seg til av seg selv!

Krysser fingra for at det samme skjer hos dere! :)
Det høres lovende ut :) Lurer på når vi kan flytte henne på eget rom. I natt var hun våken 5 ganger for mat :( og våknet halv 6

Jeg gir en flaske ca 08.00, (drikker ca 200ml) lager så grøt til han og frokost til meg selv. Dvs han får grøt ganske rett etterpå. Han får ris/mais grøt til frokost og havregrøt til kvelds, begge fra nestle. Gir stort sett litt sviske eller pæremos til grøten.

Så er det dupp. Lunsj ca kl 12. Da får han flaske og frukt/smoothie. Drikker ca 120ml. Har gitt melk først frem til nå.

Middag ca 15.30-16 da har han fått kun flaske frem til nå, prøvde å gi grønnsaksmos i dag og han slukte det. Drakk ca 100ml etterpå.

Kveldsmat ca 18 med grøt og så en flaske på senga ca 200ml. Tilbyr vann på tutkopp til hvert måltid, men han leker mer enn han drikker av den. :p

Da sover han natta gjennom, dvs ingen mat på natta.

Synes det er vanskelig å vite hvor mye han skal ha. Liker alt vi har prøvd hittil. Men han burde vel ha en del melk fremdeles.

Har en baby på straks 6 mnd. Her ser det så og si likt ut som du beskriver utenom et nattmåltid i tillegg. Moro å se at andre har mye av de samme rutinene:) Vi gir også en del melk fortsatt:)

Back
Topp