Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vår syns grøt er veldig godt med mos av sviske eller aprikos oppiMelk
Grøt, men hun spiser lite av det, ikke begeistret. Kanskje etpar ss. Så melk rett etterpå
Melk
Grønnsaksmos, noen ss tilsammen. Nam nam! Så får hun litt melk i tillegg
Melk
Natta
Når hun får grøt/grønnsaker så drikker hun ikke så mye melk etterpå, kanskje en halv porsjon![]()
Det er likedan her hos ossHar ikke noe fast klokkeslett enda, ammer fortsatt så det går for det meste i melk enda. Får litt grøt på kveldstid, og så smaker han litt forskjellig frukt og grønt om dagen![]()
Hver gang jeg synes vi er inne i en god rytme endrer noe segPupp på morgen (rundt 06.30)
Grøt og pupp (rundt 09.00)
Da sover hun godt!!
Pupp (rundt 12)
Frukt og pupp (rundt 15)
Så sover hun godt igjen
Grøt og pupp (rundt 18/19)
Hun har ikke sovet over enda, så ammer ca to ganger mellom 19 - 06.30.![]()
Synes vi har kommet inn i en god rytme!
Hver gang jeg synes vi er inne i en god rytme endrer noe segkrysser fingrene for at deres varer en stund!
![]()
Det drømmer jeg også om! Har ikke sett noe effekt av mat enda. Annet enn hard mageHehe det håper jeg og! Hun har gått fra å være våken 4-5 ganger om natta, til maks 2, som oftest 1 etter av vi startet med grøt 2 ganger om dagen. Det er helt fantastisk med mer søvn![]()
Det drømmer jeg også om! Har ikke sett noe effekt av mat enda. Annet enn hard mage![]()
Her begynte han å sove gjennom natta etter vi starter med grøt på kvelden. Gikk gradvis fra å våkne for mat to ganger til en og oftere og oftere uten å våkne for mat. Skjer av og til at jeg ammer på natt hvis han våkner og ikke sovner igjen når han får smokken. Men det har skjedd maks en gang i uka i det siste. Veldig godt! Vurderer å flytte han på eget rom snart, kanskje sover vi enda bedre alle sammen. Lest en del om natt avvenning, glad det gikk seg til av seg selv!Hehe det håper jeg og! Hun har gått fra å være våken 4-5 ganger om natta, til maks 2, som oftest 1 etter av vi startet med grøt 2 ganger om dagen. Det er helt fantastisk med mer søvn![]()