FAST føde, hvordan?????

Grete71

Forumet er livet
Hvordan gjør/gjorde dere det når barna skulle få FAST føde, brød o.l.? Jeg er sååååå livredd for at han skal sette det i halsen! Han får nå bittesmå biter brød - og tygger... Er så flink atte, men de er jo så små, bitene.. Tør ikke helt med annet, enda...

Jeg har ikke begynnt med skive ennå til Eivind så jeg prøvde å tenke tilbake på hvordan det var med Natalie.....
Men vet du... Jeg husker ikke [:o] [&o]
Så meg er det ingen hjelp i desverre [8|]

Jeg gir Stine Louise (tenk deg ei kroen så deler du den opp i 4 ) sånne biter får hu og smatter i vei og spiser så bare det.
Har ikke satt noe i halsen enda.
Ole Martin setter av og til pølsa i halsen men det er bare til å gå ned me fingeren og hente det opp [;)]

Uff... Må nok bare prøve.... Fikk hun det opp selv? Du måtte ikke i gang med å "grave" det ut?

ORIGINAL: Linni

Jeg gir Stine Louise (tenk deg ei kroen så deler du den opp i 4 ) sånne biter får hu og smatter i vei og spiser så bare det.
Ole Martin setter av og til pølsa i halsen men det er bare til å gå ned me fingeren og hente det opp [;)]

ORIGINAL: Grete71

ORIGINAL: Linni

He he he bare vent å se hvis du skulle oppleve det du tenker ikke bare handler [;)]

JRjr spiser smuler - men kan ta større og større smuler nå, og LIIIIKER det[:D][:D]

I går fikk han polarbrød med fruktmos på.. det var godt[:D]

Back
Topp