Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ved første øyekast leste jeg «marsipan». Det er nok fordi det er marsipansesong nå.Noen snacks mellom måltidene også. F.eks,., maispinner, men det er jo ikke noe måltid.
Ved første øyekast leste jeg «marsipan». Det er nok fordi det er marsipansesong nå.
Er maispinner noe som blir mykt i munnen? Kan de spise det selv? Får man kjøpt det i vanlig dagligvarebutikk?
Takk for svar. Jeg skal prøve de! Tror det er greit å ha noe når hun er litt utålmodig. Foreløpig er det ingen ting hun ikke har spist, så jeg tar det egentlig for gitt at hun vil like disse og (bare hun skjønner at det skal spises).Det blir mykt i munnen ja [emoji4]
Det er ikke alle dagligvarer som har det i sortimentet, hvertfall ikke her jeg bor [emoji23], men hovedsaklig skal du få tak i det i en dagligvarebutikk [emoji4]
De holder den selv og suger, biter o.l på den [emoji4]
Min kar er ikke spesielt interessert i slike ting, jeg har prøvd forskjellige typer og sorter av slike snacks typer, men nei [emoji23] [emoji4]
Vi står opp ca halv 10-10, så spiser han frokost med meg. Lunsj hvis jeg spiser lunsj i sånn 13-14 tiden, middag rundt 18, også legger han seng 19-20.
Vi kjører blw, så ingen grøt. Utover disse posegrøtene fra semper innimellom som mellom måltid. Ellers ammer vi fortsatt kjempemasse. Når vi våkner, før lur, etter lur, før mat, etter mat, og 2-4 ganger pr natt.
Hva går egentlig BLW ut på? [emoji4]
Jeg klarer liksom ikke bli klok på det [emoji23]
Sover han fra 20.00 til 10.00? Hva er hemmeligheten? [emoji4]Vi står opp ca halv 10-10, så spiser han frokost med meg. Lunsj hvis jeg spiser lunsj i sånn 13-14 tiden, middag rundt 18, også legger han seng 19-20.
Vi kjører blw, så ingen grøt. Utover disse posegrøtene fra semper innimellom som mellom måltid. Ellers ammer vi fortsatt kjempemasse. Når vi våkner, før lur, etter lur, før mat, etter mat, og 2-4 ganger pr natt.
Sover han fra 20.00 til 10.00? Hva er hemmeligheten? [emoji4]
Baby led weaning!![]()
Han får matbiter forran seg, og spiser selv. Han velger selv hva han vil spise av det som ligger forran han, spiser det samme som vi gjør, får det i fingersized biter. Også lærer han seg og tygge og svelge maten med en gang, ikke bare svelge.
Har vi grøt eller potetstappe feks, så tar vi det på en skje og legger den forran han, så han tar selv.
Men han spiser for å lære, ikke for næringsstoffer. Amming er fortsatt hovednæringen hans, og vi ammer nesten mer nå enn før vi begynte med mat![]()
![]()
Her spiser vi taco![]()
Takk for alle svar. Dagen vår ser per i dag ut slik:
06.30/07.00 mme + grøt
10.30/11.00 3/4 - 1 brødskive med makrell i tomat, leverpostei eller kaviar + vann
13.30/14.00 grøt / grønnsaksmos + vann
16.30 middag + vann
18.15 mme + grøt
Foreløpig er han litt vrang på måltidet ved klokka 14 og 16.30.. Gir vi mat for ofte?
SpennendeBaby led weaning!
Han får matbiter forran seg, og spiser selv. Han velger selv hva han vil spise av det som ligger forran han, spiser det samme som vi gjør, får det i fingersized biter. Også lærer han seg og tygge og svelge maten med en gang, ikke bare svelge.
Har vi grøt eller potetstappe feks, så tar vi det på en skje og legger den forran han, så han tar selv.
Men han spiser for å lære, ikke for næringsstoffer. Amming er fortsatt hovednæringen hans, og vi ammer nesten mer nå enn før vi begynte med mat
![]()
Her spiser vi taco![]()