Fascinerende drømming!

Lil_sol

Forumet er livet
Mailykke <3
Utmarsj 2024
Blir satt ut av alt man kan drømme jeg :p! Inatt drømte jeg at jeg var på skogstur med venner, riktignok folk jeg aldri før har møtt men sambo var med han og da så det gikk fint! Plutselig, midt i skogen, så setter fødselen igang og jeg føder da baby på 5200gr (!!) og besvimer under det hele, for å så våkne (i drømmen) på et hotell av noe slag med en mann hengendes over meg som forklarer at jeg er kidnappet, sambo også, og baby, men alle har det bra og fødsel gikk fint. Grunnen til at vi er kidnappet er fordi jeg skal reise tilbake i tid i hans tidsmaskin som takk for hjelpen med fødsel da, og ta over skylden for et mord han begikk i 1997 :p så reiser jeg tilbake i tid, blir tatt bilde av sånn at jeg blir anklagd og ikke han, og når jeg kommer tilbake får vi heller ikke dra fordi jeg ser jo like ung ut som de da nye bildene fra 97, og må derfor vente til jeg blir eldre med å dra :p så da går jeg og finner meg en jobb da.. Og går meg bort på kjøpesenteret :p
Asså, i alle dager?! :p hvor kommer alt dette fra liksom :p fler som vil dele livlig fantasi :)?

Sent from my iPhone using BV Forum

Haha... Utrolig bra!

Ikke hatt så morsome drømmer. Drømte at syndefloden var i gang. Det regnet og regnet. Men samboer og jeg reddet oss fordi vi bodde i et steinhus høyt oppe på en klippe...

Eller så drømte jeg i går at jeg rett og slett måtte binde fast samboeren for at han skulle ha sex med meg... Tydeligvis ikke frivillig...

Haha! Kan tenke meg du hadde en spennende natt! :D Jeg drømmer aldri (som jeg husker i hvertfall) bortsett fra i mine 1. Trimestere, det er egentlig min graviditetstest. De to siste graviditetene har jeg hatt babydrøm rett før positiv testing. Savner drømmene mine, føler at kvaliteten på søvnen er noe helt annet :(

Haha! Kan tenke meg du hadde en spennende natt! :D Jeg drømmer aldri (som jeg husker i hvertfall) bortsett fra i mine 1. Trimestere, det er egentlig min graviditetstest. De to siste graviditetene har jeg hatt babydrøm rett før positiv testing. Savner drømmene mine, føler at kvaliteten på søvnen er noe helt annet :(

Føler ofte jeg er mer sliten etter jeg drømmer sånne drømmer :p så det er jeg litt misunnelig kjenner jeg :p

Jeg drømmer også så sykt mye rart. I går drømte jeg at svigermor på snart 60år kom å fortalte at hun skulle ha baby, Mannen fikk seg en god latter i allefall, han mener hun er ferdig med produksjonen :P

Hahah, for en drøm! :P Jeg har også drømt mye rart nå :P Først så drømte jeg at fødselen var igang, men var hjemme da :P Og te slutt så blei mamma så drit lei av at guttungen ikke kom ut, så hu stappa begge hender og armer ned i halsen på meg, og dro like godt guttungen ut der, fullt påkledd var han også! :P Hahah :P

Har også hatt en veldig grotesk drøm... Da drømte jeg at det plutselig ble massakre midt i Drammen by, altså på torget her :P Hele torget var fullt med biler, og inni alle bilene så var det 4-5 folk som ble torturert og drept :/ Men jeg og familien min kom oss fra det uten problem :P

Drømte også en natt at det plutselig var MASSE villdyr løs i Drammen, så når jeg etter mye strev hadde kommet meg helskinna hjem, så satt det 2 tigre i sofaen min og ville slåss med bikkja mi, hahah :P Har hatt en deeel syke drømmer disse mnd egentlig, sånn når jeg tenker meg om :P

Venter en liten prins i mai<3

Heheh, nei skal love deg at du ikke er alene om det ;) Har vært en del ganger som jeg har våknet opp og lurt på hvor syk i hodet jeg egentlig er, hahah! :P

Venter en liten prins i mai<3

Hehe, kjenner meg igjen! Nå drømmer jeg alltid helt sinnsyke drømmer, så sånn sett er det ikke annerledes nå i svangerskapet..

Men de syke drømmene mine har blitt mer baby og fødselsrelaterte:

Har blandet annet født:

- En bambi med haitenner
- En legobaby i life-size
- En ettåring
- En baby som jeg kommuniserer telepatisk med

Pluss mye mer :-P

Skal si det er mange rare drømmer her ;)

Jeg hadde bare en enkel drøm hvor jeg drømte at jeg fikk orgasme under det ett minutt lange fødselen som var helt smertefri, dette var belønningen for mitt tunge svangerskap! Så får bare håpe det stemmer ;)

Back
Topp