Blir satt ut av alt man kan drømme jeg ! Inatt drømte jeg at jeg var på skogstur med venner, riktignok folk jeg aldri før har møtt men sambo var med han og da så det gikk fint! Plutselig, midt i skogen, så setter fødselen igang og jeg føder da baby på 5200gr (!!) og besvimer under det hele, for å så våkne (i drømmen) på et hotell av noe slag med en mann hengendes over meg som forklarer at jeg er kidnappet, sambo også, og baby, men alle har det bra og fødsel gikk fint. Grunnen til at vi er kidnappet er fordi jeg skal reise tilbake i tid i hans tidsmaskin som takk for hjelpen med fødsel da, og ta over skylden for et mord han begikk i 1997 så reiser jeg tilbake i tid, blir tatt bilde av sånn at jeg blir anklagd og ikke han, og når jeg kommer tilbake får vi heller ikke dra fordi jeg ser jo like ung ut som de da nye bildene fra 97, og må derfor vente til jeg blir eldre med å dra så da går jeg og finner meg en jobb da.. Og går meg bort på kjøpesenteret
Asså, i alle dager?! hvor kommer alt dette fra liksom fler som vil dele livlig fantasi ?
Sent from my iPhone using BV Forum
Asså, i alle dager?! hvor kommer alt dette fra liksom fler som vil dele livlig fantasi ?
Sent from my iPhone using BV Forum