Farvell min kjære

Malleleo

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Pepsi max!

etter jeg ble gravid har jeg ikke tålt brus no særlig så jeg har kutta ned, enkelte dager ut. Men d er jo så godt. I gar fant jeg ut at jeg gidder å har så mye luftsmerter mer, hadde til og med luftsmerter i skuldra, og i dag.. oh loord, overalt jo :O og jeg drakk 0,5 l i går.

Kroppen har bare bestemt at jeg ikke skal drikke mer brus :( sorg
:wtf

He he. Det skjedde faktisk med meg og sist jeg var gravid. Er 2,5 år siden babyen ble født og jeg klarer fortsatt ikke drikke pepsi max eller cola. Magen blir helt rar og jeg blir super hyper. Fanta går helt fint:)

bah, at man skal endre og:P

tråler nettet etter tips og triks for luft og oppblåsthet. tatt meg et lite glass biola, drukket bare te og vann ellers i dag. lei av å ha vondt nå.

tips?

Har lest om folk på nettet som plutselig har blitt allergisk som gravid. Spesielt allergi ved melk kan føre til at man blir oppblåst og får mer luft i magen.

Har du prøvd farris bris? Den er sukkerfri, kalorifri og har mindre kullsyre.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Har lest om folk på nettet som plutselig har blitt allergisk som gravid. Spesielt allergi ved melk kan føre til at man blir oppblåst og får mer luft i magen.

:O

jeg drikker ikke melk da. den melken jeg får i meg er gjennom mat og bakevarer i såfall. Hvis biolaen ikke tar d, og brusslutt, må jeg vel prøve meg på et helt laktosefritt kosthold i et par uker..

:O

jeg drikker ikke melk da. den melken jeg får i meg er gjennom mat og bakevarer i såfall. Hvis biolaen ikke tar d, og brusslutt, må jeg vel prøve meg på et helt laktosefritt kosthold i et par uker..
Ville hørt med lege først:) kroppen finner på mye rart når man er gravid:)

Jeg merker at brus gir meg en sånn besk men sur ettersmak. Ikke noe godt i det hele tatt. Så nå blir det vann og iste fremover :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Pepsi Max måtte eg gje opp når eg tok GBP, va alt for mykje kålsyra i an. Gjekk øve på Cola Light, men no helde eg med t Cola Zero. Drikke litt mindre no enn før eg blei gravid :P

Brus frister ikke lengre hær heller ;( så blir vann på kvelden og natten og saft resten av dagen :)

sendt fra Note 3 - sengekos

Jeg har aldri tenkt over at det kan gi meg mye luft i magen. Før jeg ble gravid så hadde jeg myyyyye luft i magen, men nå kan jeg telle på en hånd hvor mange ganger jeg har "sluppet en" siden jeg sluttet med å drikke det når jeg fikk positiv test:-P har så klar noe luft i magen fordi ting går treigt og hender jeg tar meg noen glass med pepsi max, men er jo deilig å ikke prompe som et mannfolk hele dagen:-P

hehe bra vi er fler :P og at noen har reagert helt motsatt :P

Kunne ikke levd uten farris...:P vanlig vann blir så "dødt" :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp