farvel, og takk for denne gang

wanderer

Andre møte med forumet
Hei jenter,

Jeg har utsatt dette en stund. Jeg får helt vondt i magen nå mens jeg skriver, men jeg føler det er på tide. Jeg mistet min lille for to uker siden. Jeg var mellom 12 og 13 uker på vei, og det var fryktelig vondt og traumatisk, både fysisk og psykisk.

Jeg er (dessverre) sikker på at det er flere av dere som forstår hvordan det er for meg nå. Dette var første gang jeg var gravid, og jeg visste så lite. Visste dere for eksempel at puppene produserer melk allerede etter første trimester? Dere kan tro jeg var overrasket da jeg oppdaget at det rant noe vått ut av puppene mine, to-tre dager etter at jeg mistet. Det var ikke mye, men likevel - litt av en overraskelse.

Uansett, nå er det jul, og jeg vil ikke dra noen ned sammen med meg. Jeg håper dere har det godt, og at dere feirer det lille mirakelet som vokser inni dere, for hver dag som går. Gratulerer, alle sammen!

Og god jul!

Fy faen :( Føles litt som at vi er/var alt for mange som må forlate Junigruppa... Kjenner veldig godt til følelsen i og med at det var vår første graviditet og viste så lite! Ta vare på dere selv, og God jul <3

:Heartbigred Sender deg mange varme klemmer.
Ta vare på hverandre <3

Veldig trist å lese:( ta godt vare på hverandre! Utrolig tøft å gå gjennom. Håper dere klarer å kose dere litt i jula likevel:Heartred mange klemmer

:Heartbigred veldig trist å lese. Sender deg masse klemmer.

Føler med deg, det er så vondt å miste, spesielt første gangen tok jeg det veldig tungt. Men, jeg ble gravid rett etterpå og spiren korte seg fast til 3 dager før termin :Heartred Hun blir 13 på nyåret :)

Ånei! Ønsker deg alt godt, og håper dere tar godt vare på hverandre i tiden fremover :Heartbigred

Jeg håper og at det ikke er så lenge til jeg ser deg her inne i en annen termingruppe igjen :Heartred

Så vondt jeg får i meg...
Stor klem sendes din vei :Heartred

Hei jenter,

Jeg har utsatt dette en stund. Jeg får helt vondt i magen nå mens jeg skriver, men jeg føler det er på tide. Jeg mistet min lille for to uker siden. Jeg var mellom 12 og 13 uker på vei, og det var fryktelig vondt og traumatisk, både fysisk og psykisk.

Jeg er (dessverre) sikker på at det er flere av dere som forstår hvordan det er for meg nå. Dette var første gang jeg var gravid, og jeg visste så lite. Visste dere for eksempel at puppene produserer melk allerede etter første trimester? Dere kan tro jeg var overrasket da jeg oppdaget at det rant noe vått ut av puppene mine, to-tre dager etter at jeg mistet. Det var ikke mye, men likevel - litt av en overraskelse.

Uansett, nå er det jul, og jeg vil ikke dra noen ned sammen med meg. Jeg håper dere har det godt, og at dere feirer det lille mirakelet som vokser inni dere, for hver dag som går. Gratulerer, alle sammen!

Og god jul!
:Heartbigred

Utrolig leit å lese og jeg føler med deg. Jeg er smertelig klar over hvor vondt det er, fikk påvist MA i uke 11. Jeg var totalt knust og verden raste sammen en god stund. La deg selv kjenne på følelsene og bruk den tiden du trenger. Og ikke gi opp, jeg ble gravid igjen 1 måned etter vi mistet og er i dag 29 uker på vei. Ønsker deg masse lykke til!

Back
Topp