farvel jenter

laban igjen....

Gift med forumet
Februarhjertene2017
Da var det tredje nedtur for oss. Kun en tom plommesekk.
Lykke til resten av dere. Håper virkelig jeg blir den siste! Har vært veldig koselig å være på septemberforum. Dere er en fin gjeng!
Takk for meg♥ klem laban

Da var det tredje nedtur for oss. Kun en tom plommesekk.
Lykke til resten av dere. Håper virkelig jeg blir den siste! Har vært veldig koselig å være på septemberforum. Dere er en fin gjeng!
Takk for meg♥ klem laban

Så utrolig trist å høre :sad010Håper det snart klaffer for dere igjen! Masse lykke til.

:( Så trist. Masse lykke til og varme klemmer ❤️

Så trist, så alt for mange som har mistet nå :( Håper det klaffer fort igjen! Sender en klem <3

Huff dette var trist lesning.. Håper det klaffer for dere igjen snart

Nei nei nei:(
Helt ufattelig trist.

Tenker på deg❤️

Neeei! Så dumt! :( håper det ikke er lenge før det sitter en ny spire hos deg! ❤️

Neeeii...åhhh laban igjen jeg er så lei meg på deres vegne :(:(:(
Mange klemmer sendes din vei! :Heartpink
Krysser alt jeg har for at det setter seg en ny spire i magen din i nærmeste fremtid :Heartpink

Takk for klemmer og gode ord♥
Veldig rart denne gangen. ... føler nesten som bortkastet tid liksom. Eller føler meg lurt på en måte. Her har jeg strøket på magen, unngått sex, ikke kaffe ol, ikke salami+++ . Også er det ikke noe der! Nei, dette unner jeg ikke min verste fiende en gang. Gruer meg til å våkne i morgen....da hjernen plutselig kommer på hva som har skjedd.
Ta godt vare på dere selv jenter♥

Så lei meg på dine vegne :( Forferdelig trist ! Håper det ordner seg fort igjen!

Back
Topp