Farskapserklæring

Blåne

Forelsket i forumet
Forrige svangerskap var far med på svangerskapskontroll og skrev under der. Hvordan gjøres det nå som far ikke får være med på kontroller pga corona?:wideyed:
 
Får være med å skrive under hær.. fikk beskjed om å ta far med i uke 36 :) sist fødte jeg i annen kommune, da måtte vi på nav etterpå, førstegang gjorde de det på sykehuset. Så det ordner seg nok på en eller annen måte :)
 
Vi tar med farskapserklæringen på sykehuset(fått arket fra jordmor), så skriver han under etter fødselen :) Så ordner sykehuset resten.
 
Samboer fikk være med på kontroll forrige uke. Før det var planen at han skulle skrive under på sykehuset.
 
Jordmor ba meg ta med pappaen på neste kontroll for å skrive under :) Har vært lite koronarestriksjoner her mtp svangerskapsoppfølging hos distriktsjordmor, men vi bor på en liten plass med lite smitte.
 
Trenger ikke det når man er gift. Fikk jeg beskjed om sist.
 
Vi fikk skrevet under hos jordmor.alkurat hos jm har de lettet litt på restriksjoner nå :)
 
Far skal være med til jordmor på fredag bare for å skrive under bor i en liten kommune uten noe smitte
 
Her har alle mine blitt skrevet under på sykehuset etter fødsel. Fra første kom i 2002 til siste kom i 2019. Regner med det er samme praksis nå i 2020. Under st Olavs
 
Fikk beskjed av jordmor på forrige time at far skal være med neste gang for å skrive under :happy:
 
Her skal pappan være med til jordmor neste gang :Heartpink
 
Her så jordmor at han kan gjøre det på sykehuset etter fødselen .
 
Min nåværende jordmor ville ha han med ved neste kontroll for å skrive under.
Da jeg gikk gravid sist fikk jeg papirene med hjem så han kunne skrive under mellom to kontroller.
 
Hadde tenkt til å spørre jordmor om det på forrige time, men hun tok det opp før jeg rakk å si noe. Skal ha med samboeren på neste time, men det er ikke før uke 37+ noe. Forrige gang skrev han under på sykehuset etter fødsel.
 
Har aldri måtte fylle ut, men jeg og mannen er gift så da blir han automatisk stående som far
 
Back
Topp