Farskapserklæring

Litjmora

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprilspirene 2024❤️
Hei. Noen som har funnet ut hvor vi finner dette skjemaet? Så vidt jeg vet så er det et skjema fra NAV, men der finner jeg kun informasjon om at det skal fylles ut og ikke selve skjemaet.

Jeg fikk det av jordmor og fikk beskjed at far måtte bli med på en jordmortime for å skrive under og levere. Sånn at vi slipper å dra på nav med babyen etter barnet er født :)

Far må møte opp. Skattekontoret tar mye av dette nå, men mener at også Nav gjør det. Hvis dere drar til skattekontoret må det bestilles time.

Fikk skjema av jordmor,fylte ut og sendte inn.

(Jordmor er veninne,så pappan fylt ut hjemme)

Jeg fikk også eget skjema på første jordmortime i uke 14 :) Far må levere inn til et offentlig kontor og få stempel med underskrift, før det sendes videre til skatteetaten. Her blir far med på en jordmortime og skriver under der.

Jeg vet gangen i det, men jordmor ba meg finne skjema på nett å printe ut slik at han kan ta det med på neste svangerskapskontroll. Ingen andre som har funnet det på nettet?

Jeg fikk det av jordmor og fikk beskjed at far måtte bli med på en jordmortime for å skrive under og levere. Sånn at vi slipper å dra på nav med babyen etter barnet er født :)
Ja dette gjore vi og :)

Jeg er ganske sikker på at jeg har sett det når jeg googlet det. Mener det var under en av linkene... Skal se om jeg finner det igjen og legge ut linken :-)

Du kan ta med barnefar og leg på NAV kontor og fikse også!

Back
Topp