Farsdagspresang?

Juli Spire

Flørter med forumet
Har vert 5(!) timer på handlesenter i dag for å kjøpe julegaver, og farsdagspresanger.

Hva kom jeg ut igjen med? Joda.. 3 poser (spesial)kaffe, og 3 bokser til fiskesluker :p

Herlighet, var skikkelig skuffa over egen innsats.. :D 

På vei hjem kom jeg på alt jeg kunne ha kjøpt, så nå får jeg skrive det ned, så jeg ikke går på samme smellen med julegavene :D

Synes det er forferdelig vanskelig å handle til menn!

Tenkte at mini kan lage kort til dem også, så blir det hvertfall en ting de blir glad for :p Så får jeg pakke det inn i cellofan :p

Hva har dere kjøpt da? :)

Angrer skikkelig på at jeg ikke fant noen snaisne tøfler, så kunne de ha fått det alle sammen :D

Her i huset dropper vi gaver, og lager kake til far og kort fra mini (noen ganger har vi blomster). Også er det motsatt på morsdagen da lager de kake til meg. Også besøker vi gjerne foreldren våre på formiddagen.

Vi kjøper gave... Han skal få en buksé han trenger;) og så klar kort fra våre to håpefulle;) tenkte dem skulle få male på kopper, men hobby butikken var tom for porselen maling.... Arg... Men får bli til jul det da;) Veldig koselig med kake og da, vi skal bake på søndag;)

Jeg endte opp med en pysjamas :)

Egentlig hadde jeg litt lyst til å finne en liiiten body med noe sånn som verdens beste pappa på eller noe i den duren, men det har tydeligvis gått av moten virker det som. Var inne i mange butikker uten å finne noe :(

Back
Topp