Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tja, noe mannen vil sette pris på
Her hater mannen oppmerksomhet og er ikke veldig glad i gaver, han foretrekker å kjøpe ting selv. Så jeg har pleid å gi han gavekort til butikker jeg vet han kunne tenkt seg noe fra, samt en god øl og noe godt han liker. Ungene er blitt så store nå at de tegner kort og vil gi gave som er fra DEM. Så de plukker gjerne ut noe de vil gi, men jeg styrer dem litt inn i rett avdeling. Så i stedet for dress-sokker og slips, får han ullsokker og fiskekroker.
Øladventskalender har jeg gitt de siste årene. Og et koselig kort som gutten hjelper å pynte. Kaffekrus eller nøkkelknippe med hilsen til Pappa er jo også koselig.
Her blir det koselige tegninger av ungene, har tidligere fått t-skjorte og kopp med farsdagstema. Jeg tenker at det er jo gave fra barna til far, ikke fra meg. Så nivået trenger ikke være så høyt. God frukost med familien er standard på far og morsdag, den som ikke har dag lager maten
I år tipper jeg det blir en joggebukse. Det er det han ønsker seg og trenger, men ikke gidder å kjøpe selv. Også får han en god frokost, og et kort frøkna har pyntet selv.
Min pappa får en tommestokk fra barnebarnet i år. Hun knakk den han hadde når hun skulle hjelpe til (han mener ikke at vi skal erstatte den, men han glemmer å kjøpe ny og irriterer seg litt over det).