Farsdagsgave

petunia

Andre møte med forumet
Farsdag meste søndag! Liker å gjøre stas på slike dager. Tips? Har du planlagt en liten overraskelse til far i huset? Eller er barna store så de ordner noe? :happy:
 
3 uker til farsdag, 10.nov. :).
Jeg har bestilt en skinn nøkkelring fra byRavn, som står pappa på. Bare håper den lille kommer før farsdagen da :joyful:
 
En god frokost og boka til Peder Kjos, "en god pappa" blir årets farsdagsgave til samboeren, som er bonuspappa og kommende førstegangspappa.
 
I år blir det en typisk farsdagsgave (er likevel noe han faktisk har ønsket seg); nesehårtrimmer :hilarious: Fant den på supertilbud hos Power forrige uke nemlig, da var jeg ikke i tvil om hva han skulle få.
Tenker å ta med barna på butikken også, så får de plukke ut litt godteri han skal få i tillegg :)

Og så er det godt mulig jeg baker kanelsnurrer også
 
I og med at jeg har termin 11.11 er det ikke veldig sannsynlig at hun har kommet til da :hilarious: og hadde jeg vært hjemme den dagen hadde det ikke vært noe særlig ekstra heller.. fødeklar eller nyfødt så tror jeg han tilgir oss
 
Lager god frokost sammen med svigers, også får han en 3 pk med ullsokker. Skal ikke være noe dyrt på en sånn dag hos oss, kun en liten oppmerksomhet :)
 
Far i huset ønsker seg dyre ting, og jeg mener en sånn dag er det barn som skal gi noe på en måte. Vi får nok desverre ikke fikset noe til søndag, vi skal i tillegg i dåp og var besøk fra utlandet, men jeg vurderer å overraske van søndagen etter med noe :)
 
Har kjøpt en gavepakke med sokker fra Happy Socks og en t-skjorte :)
 
Vi har aldri egentlig markert hverken farsdag eller morsdag.

Men femåringen ville kjøpe et farsdagskort til pappaen, så da gjorde vi det :) som hun skrev på selv. Det var stas
 
Her ble det to forskjellige typer kaffebønner som mini fikk gi til pappaen i dag tidlig
 
Back
Topp