Farsdagsgave

Rampetrollet

Forumet er livet
VIP
♡Junigull 2016♡
Mulig jeg er sent ute, mtp tips til gave. Men hva gjør dere andre? Og dere som er førstegangsgravide, feirer dere litt idag også?
 
Mini er glad i Peppa Gris så vi kjøpte en kaffekopp som det stod daddy pig på [emoji23] så laget vi god frokost med omelett, bacon og nybakt Loff [emoji4] Og ett kort da. Har liksom blitt en tradisjon at jeg baker brød til min pappa, min mann og svigerfar. Koselig når man ikke trenger å gi gave. Men gjøre noe som tar litt tid og ikke minst smaker godt istedenfor [emoji3590]
 
Jeg er førstegangs gravid og jeg feirer litt. Kjøpte en nøkkelring fra byRavn med skinnrem det står PAPPA<3 på, også lager jeg en bedre frokost.
 
Han ble vekket av at ungene kom med gave på senga til han. Et kort med ting barna sa jeg skulle skrive om han, T-skjorte med verdens beste pappa,krus,after shave og gavekort :) han ble veldig glad :) skal en tur på bowling senere :)
 
Han fikk gave og kort fra sønn og mageboeren, så skal vi ha deilig middag og kakebesøk av mine foreldre senere. Og så prøver vi å være ekstra snille og hensynsfulle i dag:)
 
Mini er glad i Peppa Gris så vi kjøpte en kaffekopp som det stod daddy pig på [emoji23] så laget vi god frokost med omelett, bacon og nybakt Loff [emoji4] Og ett kort da. Har liksom blitt en tradisjon at jeg baker brød til min pappa, min mann og svigerfar. Koselig når man ikke trenger å gi gave. Men gjøre noe som tar litt tid og ikke minst smaker godt istedenfor [emoji3590]

Åå, det hørtes deilig ut god ide med nybakt brød da! Det smaker nok bedre enn gave ja! :)
 
Jeg er førstegangs gravid og jeg feirer litt. Kjøpte en nøkkelring fra byRavn med skinnrem det står PAPPA<3 på, også lager jeg en bedre frokost.

Åå, de er så fine [emoji7][emoji7] har lurt på en sånn selv, men så lagde jenta vår farsdagsgave i bhg ifjor, en nøkkelring! Og han elsker den, så tror ikke han ville ha byttet [emoji85]
 
Han ble vekket av at ungene kom med gave på senga til han. Et kort med ting barna sa jeg skulle skrive om han, T-skjorte med verdens beste pappa,krus,after shave og gavekort :) han ble veldig glad :) skal en tur på bowling senere :)

Det hørtes veldig koselig ut :) og så kjekt med bowling da!!
 
Han fikk gave og kort fra sønn og mageboeren, så skal vi ha deilig middag og kakebesøk av mine foreldre senere. Og så prøver vi å være ekstra snille og hensynsfulle i dag:)

Koselig da :)
Her skal han få gave og valgfri middag + is! Han holder kurs idag, så han reiste tidlig idag tidlig! Men han kommer forhåpentligvis hjem om noen timer
 
Han fikk hettegenser, sånn rumpetaske lignende til menn, ansiktsrens og sånn munnsår relief krem, samt litt godis[emoji28]selvpleie på høyt nivå[emoji4]

Selvpleie er digg da, også for menn [emoji1305][emoji1305] og godis slår aldri feil!
 
Jeg har kjøpt en bok til mannen, en han ønsker seg, så to flakslodd og to godis-krokodiller! Fordi han sa han bare ønsker seg to godis-krokodiller som han kunne dele med jentungen [emoji7] jeg mente han burde ønsket seg 3, så kunne jeg også få da, men men [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Førstegangs, men feirer ikke i dag. Får ta det neste år :)
 
I dag fikk han vafler :p tegning av datteren min og så fikk han hjelpe til å komponere offentliggjørelsen av graviditeten og postet det på facebook.
 
Mannen kjøpte en lue til seg selv som jeg og mini pakket inn og tegnet et kort.
 
Back
Topp