Farsdagsgave?

Gravid82

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Det er farsdag på søndag.. Skal dere få i noe til den kommende far?[emoji3] å evt forslag til en liten oppmerksomhet?

Vi hadde nylig 5årsdag og da fikk den kommende pappaen nye sko til seg selv og et par av samme sko i ministørrelse til lille[emoji173]️ Så da kan de gå med matchende sko når hun skal begynne å gå[emoji5] han er veldig glad i sko og syns det var veldig koselig!
Det kosta nok, så han får ikke noe mer nå[emoji23]

Vi har en atale om at farsdags- og morsdagsgaver skal ordnes av barna selv. Jeg har pleid å sørge for at barnet maler eller perler noe til far. Han har ikke gjort noe ;) I barnehagen pleier de å lage kort..

Her ble det kjøpt en "pappabok" før lille kom til verden, det kan være et tips om du lurer på å kjøpe noe? Eller en verdens beste pappa kopp? :)

Her blir det praktisk gave til pappaen i år, han har sagt til frøkna at han ønsker seg ein ny deo-stick så då får han akkurat det! Og ein blomsterbukett og eit kort frå meg der eg takker han for all støtte og omsorg han yter for meg, uten at eg heilt klarer å gjengjelde det no! :Heartred

Med 7-årsdagen til yngstejenta idag og min bursdag på søndag så forsvinner farsdagen fort + at her i Amerika har de farsdag til sommeren.
Noen ganger får han en liten oppmerksomhet på den norske farsdagen også, men de siste årene har vi heller tatt en kakebit på den amerikanske dagen.

Jeg får ikke morsdagsgave så da er jeg vrang og gidder ikke markere farsdagen. Men hvis ungene vil tegne/skrive/lage kort så er det veldig hyggelig (for oss begge) :happy:

Her ble det kjøpt en "pappabok" før lille kom til verden, det kan være et tips om du lurer på å kjøpe noe? Eller en verdens beste pappa kopp? :)

Den fikk han i bursdagsgave ifra sine bonusbarn samt den kommende lillesøster[emoji39] Å den har han lest ut faktisk. Den er virkelig å anbefale[emoji3][emoji1319]

Her fikk sambo boken "Verdens beste pappa" som er skrevet av fedre for fedre, som gave da jeg fant ut at jeg var gravid! Den er lest fra perm til perm og han gapskratter av den! Veldig bra :)

Jeg har bestilt en nøkkelring som står:
Pappa, du er vår superhelt!
Elsker deg.
(Også navnet til barna våre)
Venter den i posten i dag :)

Sniker fra desember.

Jeg har kjøpt en liten gave med kort fra lille i magen :) Jeg har alltid feiret min egen pappa på farsdagen og synes det er en koselig greie. Selv om hun ikke er født ennå blir hun det om bare noen uker og han er jo uansett pappa.

Her i huset er det barnet som gir/lager/tegner noe til pappan, og så baker vi kake sammen til han. Vi kjøper ingenting ;)

Blir ingenting i år, han er jo ikke blitt pappa enda. Neste år så blir det nok noe som et bilde med fotavtrykk/håndavtrykk eller noe i den duren som er fra hun lille [emoji4]

Her får far i huset morgenkåpe i farsdags gave, det har han ønsket seg lenge. Har en sønn på 2,5 år så skal få han til å tegne en tegning ved siden av :-)

Back
Topp