Farsdagsgave!!

Tippelita

Flørter med forumet
Juli13-jentene
Samboer har vært bortreist, og jeg tok testen i går. Så i dag når han kommer hjem fra Turen skal han få farsdagsgaven sin : Nemlig at jeg er gravid! Har pakket inn en liten baby i en stor pakke med masse papir. Gleder meg så til å se reaksjonen hans =) 
Vi har prøvd noen få mnd, men i dem siste mnd har vi ikke hatt fokus på å bli gravid, så han har ikke anelse på at jeg har holdt på å testet :D

Nå er han hjemme om ca 20 min,, gleder meg <3

Det må vel være verdens fineste farsdagsgave :) Gratulerer så mye og lykke til med gave overrekkelsen!

Så spennende.
For en fin farsdags gave :)

Gratulerer med spira :)

Så gøy!! :) Ja da blir han sikkert glad, artig å kunne fortelle akkurat i dag ja :) Du får fortelle om reaksjonen :)

Hva var fars reaksjon?

Han kom hjem i halv 3 tia, han pakka ut reisegave til meg, mens jeg satt i sofaen å trippa. Hjerte slo ganske hardt. Når jeg hadde åpna min, så sa jeg at jeg hadde til han å. Ba han satte seg ned. Så rev han opp papiret, og fikk da denne lille porselensbabyen på 2 cm i handa. Og før han fikk sagt nå, så sa jeg : DU SKA BI PAPPA IGJEN :D Så utålmodig som jeg var. Så ga han meg en stor klem å spurte om det virkelig var sant <3 så krysser og håper alt går bra nå ;)

Åh, så koselig måte å si det på! Gratulerer med positiv test og velkommen til oss! :)

Så gøy! Gratulerer så mye!

Så gøy :D gratulere så masse :D

Back
Topp