Farsdagsgave?

LM♥10+13♥

April 2013s tøffeste
VIP
Ja.. nå er det vel under en måned til farsdagen..
Noen som har tenkt på gave? :D

Tenkte på den boka som ble tipset om her for litt siden, men nå har jeg jo selvsagt glemt hva den het.
Verdens beste pappa? Noen som husker og vil linke meg opp?

ikke tenkt så mye på det..

Aner ikke! Kanskje en termokopp eller noe med bilde på :) og få gutten vår til å lage et kort :)

11. november troooor jeg :)
Også litt lyst på en kopp av noe slag med bilde på.. Men gjerne en svæææær vanlig kaffekopp..hmm..

Lykkeligmor10 skrev:
Også litt lyst på en kopp av noe slag med bilde på.. Men gjerne en svæææær vanlig kaffekopp..hmm..

Det ga jeg i fjor :) Han ble kjempeglad og bruker den på jobb :) tenkte termokopp denne gangen så kan han ha med kaffe i bilen og sånn :)

Nanne-Mi skrev:

Lykkeligmor10 skrev:

Ønsker meg egentlig sånn selv jeg

Det ga jeg i fjor :) Han ble kjempeglad og bruker den på jobb :) tenkte termokopp denne gangen så kan han ha med kaffe i bilen og sånn :)

Nann skrev:

Nanne-Mi skrev:

Lykkeligmor10 skrev:

Nann skrev:

Nanne-Mi skrev:

Lykkeligmor10 skrev:

Jeg også, men det kommer jeg nok aldri til å få :p

er det det ja . Hm faktisk ikke tenkt på :)
FØRSTE FARS DAGEN da var vår sønn bebi da fikk han en kopp med bilde av sønnen vår på, også kaffe og et kort .
I fjord fikk han en tegning av sønnen sin ;) Frokost på sengen og en komfekt ask med bilde av oss 3 på. som jeg bestilte på nettet!

Mulig jeg tar med sønnen ut så han kan velge noe til sin far også frokost og kaffe på sengen 

Verdens beste pappa boken anbefales ja!!! Veldig morsom syntes vi hvertfall!!!! Lager ikke noe oppstyr rundt de dagene...Han får vel sove lengre å evt kaker til ettermiddagen.. Får ingenting fra babyen i magen...Det blir feil..

Hvor bestiller man slik kaffekopp med bilde på da?

Får ikke noe fra mageboeren heller, men må få en liten ting fra den andre så klart.
Også må jeg vel kjøpe en liten ting til min far også.

Der sa du noe, det hadde jeg helt glemt ut!! Den boken ; "verdens beste pappa" som er nevt over her, tror jeg må kjøpes inn. Hørt mye bra om den :)

surgodisen skrev:
Verdens beste pappa boken anbefales ja!!! Veldig morsom syntes vi hvertfall!!!! Lager ikke noe oppstyr rundt de dagene...Han får vel sove lengre å evt kaker til ettermiddagen.. Får ingenting fra babyen i magen...Det blir feil..

da blir det boken!!!!:)

Den boken.. er det veldig mye "pappa" i den?
Vi er mor og far, og far er litt irritert over at det "bare" er pappa som ser ut til å telle for omverdenen :P

Lykkeligmor10 skrev:
Hvor bestiller man slik kaffekopp med bilde på da?

Får ikke noe fra mageboeren heller, men må få en liten ting fra den andre så klart.
Også må jeg vel kjøpe en liten ting til min far også.

Jeg bestillte fra knudsenfoto jeg :) Der har de masse av forskjellige kopper, glass også termokopper :)

Her skal pappa få fra alle fire, også fra den lille i magen. Men det handler om at han behandler meg som en prinsesse, og tydelig viser at han er sjeleglad for graviditeten :)

Back
Topp