Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
11. november troooor jeg :)Lykkeligmor10 skrev:
Også litt lyst på en kopp av noe slag med bilde på.. Men gjerne en svæææær vanlig kaffekopp..hmm..
Nanne-Mi skrev:
Også litt lyst på en kopp av noe slag med bilde på.. Men gjerne en svæææær vanlig kaffekopp..hmm..
Ønsker meg egentlig sånn selv jeg
Det ga jeg i fjor :) Han ble kjempeglad og bruker den på jobb :) tenkte termokopp denne gangen så kan han ha med kaffe i bilen og sånn :)
Nann skrev:
Nanne-Mi skrev:
Det ga jeg i fjor :) Han ble kjempeglad og bruker den på jobb :) tenkte termokopp denne gangen så kan han ha med kaffe i bilen og sånn :)
Nann skrev:
Nanne-Mi skrev:
Verdens beste pappa boken anbefales ja!!! Veldig morsom syntes vi hvertfall!!!! Lager ikke noe oppstyr rundt de dagene...Han får vel sove lengre å evt kaker til ettermiddagen.. Får ingenting fra babyen i magen...Det blir feil..surgodisen skrev:
Hvor bestiller man slik kaffekopp med bilde på da?Lykkeligmor10 skrev:
Får ikke noe fra mageboeren heller, men må få en liten ting fra den andre så klart.
Også må jeg vel kjøpe en liten ting til min far også.