Farsdagsgave til Far/Bestefar

Jeg har ordnet med kopp med bilder på til pappen her i huset fra barna. Vi voksne gir ikke presanger til våre egne fedre.

Frukost på senga, hjemmelaget kort fra barna, kake, ut å spise. Trenger vel ikke være så voldsomt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

takk for tips ! Er kun 19 og har veldig tett forhold til foreldrene mine, så føles feil og bare slutte når mini har kommet :)
Må se om jeg får til noe fint :)

Her blir det kaffe, kake, kort og en liten pakke på senga til både pappa'n til ungene og pappa'n min. Kjøper ikke noe stort da. Kan være et par ullsokker eller et flaxlodd eller noe...

Samboer har et spesielt navn som en ikke finner på colaflasker :p det har også datteren vår. Så i år har jeg bestilt colaflasker med hans, hennes og mitt navn på, pluss en som det står baby på :) (den lille i magen)

Da min far levde, så pleide jeg å være så fantasifull at jeg gav flaxlodd :p jeg lagde også en sånn kasse med ting jeg visste han likte. Feks en spesiell chips, sjokolade, energidrikk o.l
Et hjemmelagd farsdagskort var også tradisjon.

Last edited:
Denne må jeg følge med på

takk for tips ! Er kun 19 og har veldig tett forhold til foreldrene mine, så føles feil og bare slutte når mini har kommet :)
Må se om jeg får til noe fint :)
Jeg er 25 og gir fortsatt til både mamma og pappa hvert år :) Skulle bare mangle så mye som de har gjort for meg opp gjennom årene tenker jeg :) Mulig dette endrer seg når jeg får barn, men kommer nok til å fortsette med en liten oppmerksomhet uansett :)

Samboer har et spesielt navn som en ikke finner på colaflasker :p det har også datteren vår. Så i år har jeg bestilt colaflasker med hans, hennes og mitt navn på, pluss en som det står baby på :) (den lille i magen)

Da min far levde, så pleide jeg å være så fantasifull at jeg gav flaxlodd :p jeg lagde også en sånn kasse med ting jeg visste han likte. Feks en spesiell chips, sjokolade, energidrikk o.l
Et hjemmelagd farsdagskort var også tradisjon.

Hvor får du bestilt volaflasker? Link? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Da har jeg funnet ut hva jeg skal kjøpe :) skal pakke inn noen snickers også får han en t-skjorte der det står: granddad since 2014

Back
Topp