Lykkeliten85
Betatt av forumet
Hva gir dere i farsdags gave? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte inn å sjekke morgenlevering. Aldri hørt om det. Men det var jo kjempesmart ting til farsdags gaveHar kjøpt tøfler og en joggebukse
Så skal vi lage kake, og lurer på å bestille frokost fra morgenlevering.no
Måtte inn å sjekke morgenlevering. Aldri hørt om det. Men det var jo kjempesmart ting til farsdags gave
Men her i området var det kun brød en kunne bestille
Gikk heller ikke an å bestille til søndager

KreativtVis vedlegget 206616
Til min far printa jeg ut denne og ramma fint inn med et dikt bakpå.
Til samboer lager jeg også den som er med pappa teksten, og ei ramme med bilde av meg å snuppa, også blir det kopp med verdens beste pappa, bake pizzahorn også håpet jeg å finne noen gode tøfler(vis jeg kommer meg på handletur før søndag)
Så lurt med avtrykk! tror jeg vi skal prøve også. Har kjøpt kopp og smågodtJeg har kjøpt ei bok han ønsker seg, sjokolade og en kopp som vi skal prøve å få hånd- og fotavtrykk på, som skal stekes i ovnen![]()

De leverer ikke på søndag her, sikkert mange som har bestillt til da. Er jo genialt! Tror jeg bestiller til lørdagenSiden det er permisjon på begge, så rekker jeg ikke å kjøpe noe, eller orker ikke å prioritere det. Så tenkte å bestille croissanter og kanelboller fra morgenlevering og lage en god frokost til han.
Gjør de ikke!? Bra jeg fant ut det da. Får vi ta det i morgen vi også!De leverer ikke på søndag her, sikkert mange som har bestillt til da. Er jo genialt! Tror jeg bestiller til lørdagen![]()
Holder til i Trondheim du og vel. Sikkert fordi at Adressa ikke har søndagsavis, siden leveringen kommer med avisbudGjør de ikke!? Bra jeg fant ut det da. Får vi ta det i morgen vi også!![]()