Farsdags gave?

Lykkeår2016

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Det blir min samboers aller første farsdag og jeg lurer veldig på hva jeg skal finne på til han. Hva skal dere gi hvis dere skal gi? Vurderer et armebånd i lær og stål med gravert "verdens beste pappa", men har ikke så god råd :/

Første fardagen til min mann ga jeg han et forkle hvor det stod: "pappaer er helter i hverdagsklær" + en sjokolade, andre farsdag fikk han en kopp som poden hadde tegnet på, og tredje farsdag ga jeg han en ramme med et fint bildet av poden og han, hvor poden hadde malt bakgrunnen selv, og jeg hadde limt bildet på - ble faktisk veldig fint, og veldig billig. Synes ikke farsdagsgave trenger å koste så mye, det er jo tanken som teller!

Første fardagen til min mann ga jeg han et forkle hvor det stod: "pappaer er helter i hverdagsklær" + en sjokolade, andre farsdag fikk han en kopp som poden hadde tegnet på, og tredje farsdag ga jeg han en ramme med et fint bildet av poden og han, hvor poden hadde malt bakgrunnen selv, og jeg hadde limt bildet på - ble faktisk veldig fint, og veldig billig. Synes ikke farsdagsgave trenger å koste så mye, det er jo tanken som teller!

Takk for fine tips :) Nei sant det, trenger ikke bli så dyrt :)

Åh! Det er jo rett rundt hjørnet gitt. Blir nok noe med verdens beste pappa på, eller noe med pappa på generelt. Vanskelig.

Har gitt og ordnet litt forskjellig, men litt rimeligere alternativ, og koselig, er å lage et av produktene på f.eks Japan Foto. Da kan du sette inn et fint bilde og koselig tekst på f.eks en kaffekopp eller puslespill osv. :)
Har også laget bilde av barnas hender og føtter ved å "dyppe" i acryl-maling og kline det på lerret (veldig billig fra Søstrene Grene). Lagd mye av det og nå har vi et par vegger med disse bildene! Gøy og så koselig å både gi og få;)

Her fikk pappaen ei skjorte lik denne til sin første farsdag:

https://www.ebay.com/itm/361748935606

Vi ble tidlig enig om at det ikke skal være dyre gaver til farsdag/morsdag. Barna skal få lage kort og tegning, og kjøpe den gaven de har lyst til. Vi setter stas på pappa ved å lage god frokost og bake kake. :)

Før eldste ble gammel nok til å forstå farsdag kjøpe jeg ei sånn T-skjorte, pappakopp, vanter, skjerf, sokker, sjokolade o.l. :)
Da hun var ett år tegna hun på en kopp med tusj og den herda vi i ovnen. Han elsker den koppen og har den på jobb. ❤️

I år tror jeg han skal få en kaffekopp med bilde av begge ungene på. Og noe 4-åringen har kjøpt/laga selv. Alltid like gøy å slippe henne løs på Biltema/Jula/Clas Ohlson. I fjor kjøpte hun batterier og en lommelykt til pappan sin. :P

Ja, hva skal man gi til en mann som har bursdag 1 måned senere OG som er vanskelig å gi julegaver til?

Fancy frokost, litt ekstra sovetid, kake/muffins og kort er ganske oppnåelig. Å ha med seg treåringen i en butikk betyr som regel at hun MÅ ha noe selv også.. Men han har et par favorittgodterier som vi kan kjøpe litt av :)

Her fikk pappaen ei skjorte lik denne til sin første farsdag:

https://www.ebay.com/itm/361748935606

Vi ble tidlig enig om at det ikke skal være dyre gaver til farsdag/morsdag. Barna skal få lage kort og tegning, og kjøpe den gaven de har lyst til. Vi setter stas på pappa ved å lage god frokost og bake kake. :)

Før eldste ble gammel nok til å forstå farsdag kjøpe jeg ei sånn T-skjorte, pappakopp, vanter, skjerf, sokker, sjokolade o.l. :)
Da hun var ett år tegna hun på en kopp med tusj og den herda vi i ovnen. Han elsker den koppen og har den på jobb. ❤️

I år tror jeg han skal få en kaffekopp med bilde av begge ungene på. Og noe 4-åringen har kjøpt/laga selv. Alltid like gøy å slippe henne løs på Biltema/Jula/Clas Ohlson. I fjor kjøpte hun batterier og en lommelykt til pappan sin. :p
Stjal idéen! Ble en slik svart tskjorte her :D

Det blir min samboers aller første farsdag og jeg lurer veldig på hva jeg skal finne på til han. Hva skal dere gi hvis dere skal gi? Vurderer et armebånd i lær og stål med gravert "verdens beste pappa", men har ikke så god råd :/

Nå har vi 5 årsjubileum i samme tiden, så jeg har fått laget et fotoalbum med minnene og starten på vårt liv sammen og frem til nå:-) et stort fint album med hardcover som inneholder ca 500 bilder:-)❤️
har jo barn fra før, så derfor er det jo perfekt og kombinere den gaven med farsdagsgave:-) en mulighet er jo å lage en billigere variant med en collage i ei ramme da:-)
Jeg har også laget et "pappa" bilde lik det de selger på pictureit.no. Ellers har de også kjempe fine pappa kopper på pictureit.

Med hjelp fra min mamma har jeg laget hånd- og fotavtrykk med maling. Det ble veldig fint, og kjekt å ha syns jeg. Laga et eksemplar som jeg hat kopiert,slik at min far også får det i farsdagsgave. Han får da en kopi,men ser veldig fint ut likevel. Var fort gjort når jeg hadde litt hjelp, og snuppa protesterte ikke på å bli mala litt på:) Har ramma det inn. Et lite tips til gave som ikke koster noe særlig:)

Her får han denne frå babyen og sokkar frå dei store.
c0a4127a068bfa030134aafb45c290f8

Back
Topp