Det blir min samboers aller første farsdag og jeg lurer veldig på hva jeg skal finne på til han. Hva skal dere gi hvis dere skal gi? Vurderer et armebånd i lær og stål med gravert "verdens beste pappa", men har ikke så god råd :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første helga i november om jeg ikke tar helt feilNår er farsdag?
Første fardagen til min mann ga jeg han et forkle hvor det stod: "pappaer er helter i hverdagsklær" + en sjokolade, andre farsdag fikk han en kopp som poden hadde tegnet på, og tredje farsdag ga jeg han en ramme med et fint bildet av poden og han, hvor poden hadde malt bakgrunnen selv, og jeg hadde limt bildet på - ble faktisk veldig fint, og veldig billig. Synes ikke farsdagsgave trenger å koste så mye, det er jo tanken som teller!
Jeg skal kjøpe digital wifi fotoramme tror jeg. Ikke for at vi pleier bruke penger på fars/ morsdag, men det er på tide han får noe rett og slettHva med frokost på senga? Og en god klem... Ikke undervurdert det heller
Tok visst feil ja 13.november er farsdag, litt bedre tid å tenke på daFørste helga i november om jeg ikke tar helt feil
Stjal idéen! Ble en slik svart tskjorte herHer fikk pappaen ei skjorte lik denne til sin første farsdag:
https://www.ebay.com/itm/361748935606
Vi ble tidlig enig om at det ikke skal være dyre gaver til farsdag/morsdag. Barna skal få lage kort og tegning, og kjøpe den gaven de har lyst til. Vi setter stas på pappa ved å lage god frokost og bake kake.
Før eldste ble gammel nok til å forstå farsdag kjøpe jeg ei sånn T-skjorte, pappakopp, vanter, skjerf, sokker, sjokolade o.l.
Da hun var ett år tegna hun på en kopp med tusj og den herda vi i ovnen. Han elsker den koppen og har den på jobb.
I år tror jeg han skal få en kaffekopp med bilde av begge ungene på. Og noe 4-åringen har kjøpt/laga selv. Alltid like gøy å slippe henne løs på Biltema/Jula/Clas Ohlson. I fjor kjøpte hun batterier og en lommelykt til pappan sin.
Det blir min samboers aller første farsdag og jeg lurer veldig på hva jeg skal finne på til han. Hva skal dere gi hvis dere skal gi? Vurderer et armebånd i lær og stål med gravert "verdens beste pappa", men har ikke så god råd :/