Farsdag!

lenemor

Forumet er livet
Ja, det er på søndag.

Hva har dere kjøpt til far (barnefar og egen)
Hva skal dere bake

Her har barna kjøpt et bad for verkende muskler og et abonnement på Rocky (som jeg enda venter på å få i posten) til pappa'n sin. Pappa'n min har jeg ikke handlet til ennå, men jeg tror det blir noe så kjedelig som kaffe fra kafeen her nede og en god sjokolade... han er en livsnyter, så sånt blir satt pris på.
Mamma er jo her i helgen, så da baker vi en kake og koser oss med den allerede på fredag tenker jeg. Har planer om å bake en ostekake som blå bobler la ut oppskrift på her for en liten stund siden - med syltetøy i - den så så god ut! Og så blir det nok "pinnekjøtt light" til middag (jukser og lager av fårikålkjøtt)

Jeg er ikke sikker på hva Marcus skal få gi pappan sin, og jeg vet ikke hva jeg skal gi pappa, han har alt.

Tenkte han skulle få like mye oppmerksomhet som jeg har fått på mine morsdager.. Nemlig ingenting..! [8D]

Neida.. Sindre blir vel å få lage et kort, åsså får vi se om ikke vi kjøper noe sokker og boxere eller noe.. [:)] Abbonement på blad var en genial ide da lenemor! Må sjekke det ut på nett tror jeg..

Ingenting tenker jeg, for jeg har gitt hver gang og får aldri noe igjen. Men om hun lager noe i bhg, så kommer jeg til å gi det.

I min familie så har vi aldri "feiret" eller gjort noe særlig ut av verken morsdag eller farsdag

Jeg er bortreist. Så trenger jeg ikke tenke på det, vel?

ORIGINAL: Olive76

Jeg er bortreist. Så trenger jeg ikke tenke på det, vel?

[8D]

Han er offshore, men skal finne på eit eller anna likevel [:)] Berre ikkje komt så langt enda [8D]

Pappan min skal få noko godt å drikke og ei koseleg helsing, samt ein goood kos [:)]

Blir tur hit fra oss til papparn i huset
http://hotels.radissonsas.com/no/Hotell.asp?Hotelcode=T6RZR&name=Radisson+SAS+Resort%2C+Trysil&by=Trysil&land=Norge

pappaen min får nok vin eller annet godt.

Christian og jeg driver å lager kort nå.

Farsdag ja, pappaen skal få kose seg alene hjemme med begge jentene mens jeg koser meg på scrappetreff hele helga[8D][:D]

her er pakkene til mannen klar han får sokker og bålsteikepanne for det har han ønska seg.
Så blir det kake på søndag og litt mer feiring på mandag siden jeg er borte. Aner ikke hva min egen pappa skal få, han ønsker seg alltid bare sokker og truser og det er så kjedelig!!!

Forresten tror jeg mannen får hjemmelaget prinsessekort hos snuppa, jeg fikk prinsessestempel da han kom fra USA og hun har forelska seg helt[:D][:D]

Vi feirer egentlig ikke sånne dager her, for M synes det er så teit. Men jeg har planer om å få Maja til å tegne på en kopp til han. Og så skal hun nok lage en tegning tenker jeg.

Vi skal i bursdag den dagen, så da får mannen kake der uansett. Kjekt for meg, hehe

Jeg har ikke tenkt så langt....blir veldig rart dette året [&o]- vi pleide som regel alltid reise "hjem" en tur med enten standard "After eight" eller de kjekke sokkene til min egen far. Kanskje jeg skulle benytte anledningen å tenne et lys på grava i det minste[:)]

Tenker jeg må prøve å finne på noe kjekt til ungenes far da i det minste[:)]

Har faktisk ordnet en pakke med dusjgel og et par bjørn borg boxershorts (tilbud i obs) og gjemt den. Så ringer fra danmark og guider mannen til gaven. Nå var jeg litt grei!

Back
Topp