Farsdag

Mollå

Gift med forumet
Har dere tenkt på det? Funnet noe å gi fra minsten til pappaen? Er jo litt stas óg da, siden det er hans første farsdag[:D] Vet ikke helt hva jeg skal finne på jeg. Kom gjerne med tips!

Her ønsker han seg flax lodd, så da blir det det. Også får vi prøve å lage en god middag [:)]

Vi har pleid å gi marsipan/sjokolade, blomster og et fint kort[:)]
Og denne dagen får han ikke gjøre noe i huset som middag og småting...
Er jo blitt en gutt mer siden sist farsdag så gir vel en sigar fra bare han siden det er første gangen (han liker og spille storkar med kameratene [;)] konjakk og sigar då vet du[:D])

Har kjøpt kortholder med bilde av Sandro på :P
også må jeg vell finne på noe annet, men får se :)

har kjøpt klokke...litt sånn bling bling stil...jeg liker den ikke så godt da men han ønsket seg den så det er jo han som skal bruke den...han blir nok glad.[:D]

Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal finne på... og dagene flyr, snart er dagen her... Hadde liksom ikke lyst å kjøpe skjorte og sånn, det er slikt som vi kjøpte til pappa (og, ehh... gjerne fortsatt kjøper til pappa...) men jeg hadde lyst å gi ham noe litt spesielt denne første farsdagen. Hadde tenkt å bestille et krus med bilde av gutten på, men jeg var for sent ute til å få det i tide, så da vet jeg ikke hva jeg skal finne på

ORIGINAL: young mom 91

Kortholder med bilde? Hvor har du fått tak i det? [:)]

har kjøpt kortholder og gravert inn verdens beste pappa og så Isak 25.08.08 under.

ORIGINAL: tosmågull

eeeeeh,

jeg kjøpte enn farsdagskort på mega da jeg var innom i full fart sist uke. måtte klø meg litt i hodet for jeg trodde først farsdagen hadde vært. jeg husker ikke sånt. gave hadde jeg ikke tenkt på,må man gi det og?[:D] fnis. jeg skulle jo begynne å scrappe.er vel ett år siden jeg kjøpte scrappesaker og de er ikke brukt enda. stressa småbarnsmor jeg? [;)]

Hehe[:D] Blir fort sånn! Kjenner meg litt igjen der ja!

Tusen takk for tipsene! Kjøpte kortholder til han for noen år siden, kanskje på tide å bytte ut til "pappa-kortholder" istedenfor "loove-kortholder"? [:)] Åsså et fint kort selvfølgelig.. Yeah!

ORIGINAL: Termin280808

ORIGINAL: young mom 91

Kortholder med bilde? Hvor har du fått tak i det? [:)]

www.fotoknudsen.no :D så ser du på gave ideer også trøkker du på:
til han.. ;D  

vi skal ha dåp på fargsdagen vi.. vet ikke helt hva jeg kommer til å gjøre.. er jo liksom jenta vår sin dag.. hmm.. får vel kjøpe et kort til min pappa og et kort til sambo,kanskje et blad og en sjokalde til hver [:)][:)]

Back
Topp