Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har kjøpt et show i desember, og fikset barnevakt. Føler det er så mange markeringer i løpet av et år, så da er det koselig å tvinge frem en date mellom oss. Så lenge jeg mye arbeid i hva jeg skriver kortet. Man sier jo fine ting til hverandre i hverdagen, men er noe annet når man skriver ned litt mer rundt det. De fleste har jo råd til å kjøpe det de trenger til vanlig også tenker jegLurte på om noen har noen gode tips eller idéer til gave til farsdag?
Jeg har styrt unna farsdagen så jeg har kunnet de siste åra etter at jeg mista faren min, men i år er det hyggelig å kjøpe noe til samboeren for å feire (på forhånd) at han skal bli far så jeg har kjøpt en liten ting han. Vi pleier vanligvis ikke å markere sånne dager, han er heller ikke så opptatt av det, men han skal få flax julekalender og masse sjokolade de hadde en ferdig pakke med det på Narvesen, og han elsker sjokolade, så det blir nok braLurte på om noen har noen gode tips eller idéer til gave til farsdag?
Vi skal ha hjemmelaget pizza etter hans ønske og han får en øks som han ønsker segLurte på om noen har noen gode tips eller idéer til gave til farsdag?