Farsdag

Himalaya1234

Blir kjent med forumet
Junibollene 2023
Til dere med menn som ikke har barn fra før: Har dere tenkt på en oppmerksomhet til farsdagen? Jeg har jo et barn fra før og kjæresten har gitt meg en oppmerksomhet på morsdagen. Vet ikke om det blir rart å få noe når babyen fremdeles er i magen eller om han blir skuffet om jeg ikke har tenkt på det. Noen tanker? :wideyed:

Til dere med menn som ikke har barn fra før: Har dere tenkt på en oppmerksomhet til farsdagen? Jeg har jo et barn fra før og kjæresten har gitt meg en oppmerksomhet på morsdagen. Vet ikke om det blir rart å få noe når babyen fremdeles er i magen eller om han blir skuffet om jeg ikke har tenkt på det. Noen tanker? :wideyed:
Jeg gav ikke når baby var i magen fordi en venninne av meg gjorde det, og han syntes det virket rart :confused005 :bag:

Eg gav i fjor selvom baby var i magen, men var bare typ et fint kort om tiden som skulle komme og to digge øl fra polet:)

I år blir det frokost på sengen, kort og bilder:)

Edit: var mye lengre på vei enn vi er nå:p

Last edited:
blir ikke noe her. Det er enda veldig tidlig og formen er for dårlig til å styre med noe. Men til neste år, hvis lille er her, da blir det ❤️

Personlig synes jeg det ville vært veldig spesielt, så jeg kommer ikke til å gjøre det.

Back
Topp