Farsdag

Snykvit

Elsker forumet
Da nermer det seg farsdag. Hva tenker dere å gi til pappaen? Jeg er virkelig ikke flink til gaver, så jeg trenger litt tips.
 
Da nermer det seg farsdag. Hva tenker dere å gi til pappaen? Jeg er virkelig ikke flink til gaver, så jeg trenger litt tips.

Oi, det har jeg ikke tenkt på! Når er farsdag?
 
Hva kjøper man? Dette er hans første farsdag, og han er så flink med lille og har vært skikkelig hjelpsom, så jeg ønsker å virkelig overraske han ❤️
 
Hva kjøper man? Dette er hans første farsdag, og han er så flink med lille og har vært skikkelig hjelpsom, så jeg ønsker å virkelig overraske han ❤️

Jeg så på verdens beste pappa kopper som jeg kunne putte yndlingssjokoladen oppi, men er det en ting vi ikke trenger så er det flere kaffekopper i hus! Aner ikke hva jeg skal kjøpe. Har lyst til å kjøpe noe som kan være et minne for alltid (og kanskje samtidig er litt nyttig eller som han trenger/ønsker seg)
 
Jeg vet han trenger slipsnål - så har bestilt en med «pappa» inngravert på :smug:
 
Tenker å bygge på smarthjemmet med en by google home til hjemmekontoret hans. Han fikk kopp i fjor og der stopper kreativiteten min så:bored:
 
Jeg tenkte tidlig på å kjøpe pappabok til han, men han var ikke noe interessert i å lese sånne bøker... Morgenlevering var en god idé! Jeg orker jo ikke å lage frokost til han selv:)

I dag har vi kjørt bil og vært i butikken alene for første gang! Det var tilbud på Kähler Hammershøi på Jernia, så lillegutt kjøpte to godteskåler til pappa. De var i passe størrelse til hans favoritt M. Og i fargen indigo som både passer til at vi fikk en gutt og er navnet på stedet vi traff hverandre.
 
Her har valget falt på Willow Tree new dad. Jeg fikk willow tree tenderness av han til morsdagen. Så da har vi mor og far som holder hvert sitt barn❤️
 
Engelskmann - elsker te.... så da får det bli pappakopp og t-skjorte pluss tøfler siden han kommer til å fryse ihjel i Norge :hilarious:
 
Han får «den store pappaperm-boka» og en T-skjorte som det står Verdens beste pappa og bonuspappa på
 
Flax kalender
Øl kalender
Kaffeavtale (Shell, cirkle K, el lign)
Inngravert klokke med barnets navn, fødselsdato
Gavekort tatto (barnets navn)
Gavekort på barnefri og pokerkveld med gutta.
Gavekort hos barbereren.
Gavekort på bilvask
Vaskesett til bil. (Shampo, voks, shine, ol)
Minimeis/bæresele til far
Opplevelse
Middag
Massasje
Frokost/morgenlevering
Kake
Kort fra barna
 
T-skjorte med personlig tekst har vært en suksess her før.

Ikke dumt med morgenlevering, ønsker bare ikke at det blir en bekvem vane, haha.

Vet ikke hva det blir i år...
 
Back
Topp