Farsdag

En tråd i 'Februar 2020' startet av Jolanda, 9 Nov 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

Skal dere gjøre noe spesielt, enten dere har barn fra før eller en i magen? :)

2. Toffifee Forumet er livet Januarlykke 2020 Februarbarna 2020

Fikk ikke gjort så mye ut av det ifjor pga lille var bare 3 mnd da, men i år har jeg prøvd å gjøre det litt koselig for pappaen :)

Har kjøpt inn så jeg kan lage favoritten hans til frokost; scones med jarlsberg eller brunost :D Så tenkte å overraske han med det og å få sove lenge imorgen tidlig. Har også kjøpt en gavepose jeg har fylt med et nøkkelknippe med «pappa» på, en god øl jeg vet han liker og noe sjokolade :D

Senere har vi invitert et vennepar med barn på middagsbesøk så da lager vi god middag og kake til dessert :) Så satser på han blir fornøyd!

• Hjertelig Hjertelig x 1
  3. Lille_Luring Forelsket i forumet MayDay2021

Her blir det kaffe på sengen til far i huset, og 4 åringen gir en liten gave, blomster og selvtegnet kort. Og vi har kjøpt inn en liten sjokoladekake vi skal kose oss med. Ingen store greier, pappa'n får en kaffekopp med skriften "Pappa god som gull" og ett flaxlodd oppi :happy:

4. Bruspulver Forelsket i forumet

Siden vi ikke har et barn i armene enda blir det ikke feiring før til neste år på oss :)

5. Tangerine Forelsket i forumet ❤️Mailykke 2022❤️ Himmelbarn Februarbarna 2020

Vi venter også til neste år, da dette blir første barnet. Men skal på middag til mamma og pappa, så det blir koselig :happy:

6. Mamashark Forelsket i forumet Februarbarna 2020

Har ikke tradisjon for å feire den type dager, feirer verken fars eller morsdag.

• Enig Enig x 1
  7. Tekopp Forumet er livet Septembergull'17 Februarbarna 2020

Jeg og toåringen har mala ett bilde. Gir også gavekort på Dressmann (ønsker seg nye boxere) og en sjokolade som sier noe ala "digger deg pappa".

Vanligvis hadde jeg latt han sove lenge også, men nå har jeg stått opp tidlig siste tre dagene. Så orker dessverre ikke.

8. inux Forelsket i forumet

Skal spise middag med svigerforeldrene mine. Storesøster skal lage kort og så har jeg kjøpt en liten gave til pappaen. Har blitt syk så blir nok ikke noe mer markering enn det...

9. Julilykke-17 Forumet er livet Marsboere 2020 Julibaluba 2017 Februarbarna 2020

Jeg har ikke planlagt noe spesielt, men lar han sove lenge og så blir det nok vafler eller lapper utover dagen, og det han ønsker seg til middag. Vi er ikke så veldig på gaver, så han får en pose smågodt som pleier å falle i god jord

10. Blomst_95 Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Februarbarna 2020

Her skal han få stå opp med lillemor imens jeg får sove ut, blir så den vanlige søndagslunsjen før middag hos foreldrene hans utpå dagen :D

Jeg sa vell så pent at han skulle få noen ekstra timer med lillemor i farsdag gave :bag: :hilarious:

• Morsom Morsom x 4
    • Liker Liker x 2
  11. Mammali Glad i forumet Februarbarna 2020

Jeg og storebror er borte i helga, så når pappaen står opp alene i huset i morra, venter det en pose til ham ute på trappa med god frokost fra Morgenlevering :happy:

• Liker Liker x 1
  12. Mrs_F Gift med forumet ♡Julekulene 2021♡ Februarbarna 2020

Her fikk han «farsdagsgave» for ei uke siden, fant ulvang-genser på tilbud som jeg vet han ønsket seg:) Pleier ikke gi så dyre gaver egentlig.. i morgen blir det ikke så mye ekstra, storebror er borte i helgen, han kommer hjem til middag - så blir det vel kaffe og kaker til svigers etterpå:)

• Liker Liker x 1
  13. LightningII Glad i forumet Februarbarna 2020

For to år siden var eldstemann i magen, og jeg hadde masse energi, så da fikk den kommende pappaen både kopp og frokost på senga på et nyinnkjøpt brett. Jeg tror til og med den kommende bestefaren fikk kopp... I fjor og i år har far fått sove ut, også fått en litt bedre frokost, men ikke på senga. I år bakte mini og jeg engelske muffins, også ble det eggs benedict på pappa :)

• Liker Liker x 2
  14. Firevakreskatter Forumet er livet Januarhula 2014 Marsboere 2020 Februarbarna 2020

Her tegnet de tre små fine tegninger og så fikk han en swix ullgenser :) Og så sang barna happy birthday, fordi de mente det var alle pappaenes bursdag :hilarious:

Del denne siden