Farsdag

Jolanda

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Februarbarna 2020
Skal dere gjøre noe spesielt, enten dere har barn fra før eller en i magen? :)
 
Fikk ikke gjort så mye ut av det ifjor pga lille var bare 3 mnd da, men i år har jeg prøvd å gjøre det litt koselig for pappaen :)

Har kjøpt inn så jeg kan lage favoritten hans til frokost; scones med jarlsberg eller brunost :D Så tenkte å overraske han med det og å få sove lenge imorgen tidlig. Har også kjøpt en gavepose jeg har fylt med et nøkkelknippe med «pappa» på, en god øl jeg vet han liker og noe sjokolade :D

Senere har vi invitert et vennepar med barn på middagsbesøk så da lager vi god middag og kake til dessert :) Så satser på han blir fornøyd!
 
Her blir det kaffe på sengen til far i huset, og 4 åringen gir en liten gave, blomster og selvtegnet kort. Og vi har kjøpt inn en liten sjokoladekake vi skal kose oss med. Ingen store greier, pappa'n får en kaffekopp med skriften "Pappa god som gull" og ett flaxlodd oppi :happy:
 
Vi venter også til neste år, da dette blir første barnet. Men skal på middag til mamma og pappa, så det blir koselig :happy:
 
Har ikke tradisjon for å feire den type dager, feirer verken fars eller morsdag.
 
Jeg og toåringen har mala ett bilde. Gir også gavekort på Dressmann (ønsker seg nye boxere) og en sjokolade som sier noe ala "digger deg pappa".

Vanligvis hadde jeg latt han sove lenge også, men nå har jeg stått opp tidlig siste tre dagene. Så orker dessverre ikke.
 
Skal spise middag med svigerforeldrene mine. Storesøster skal lage kort og så har jeg kjøpt en liten gave til pappaen. Har blitt syk så blir nok ikke noe mer markering enn det...
 
Jeg har ikke planlagt noe spesielt, men lar han sove lenge og så blir det nok vafler eller lapper utover dagen, og det han ønsker seg til middag. Vi er ikke så veldig på gaver, så han får en pose smågodt som pleier å falle i god jord
 
Her skal han få stå opp med lillemor imens jeg får sove ut, blir så den vanlige søndagslunsjen før middag hos foreldrene hans utpå dagen :D

Jeg sa vell så pent at han skulle få noen ekstra timer med lillemor i farsdag gave :bag: :hilarious:
 
Jeg og storebror er borte i helga, så når pappaen står opp alene i huset i morra, venter det en pose til ham ute på trappa med god frokost fra Morgenlevering :happy:
 
Her fikk han «farsdagsgave» for ei uke siden, fant ulvang-genser på tilbud som jeg vet han ønsket seg:) Pleier ikke gi så dyre gaver egentlig.. i morgen blir det ikke så mye ekstra, storebror er borte i helgen, han kommer hjem til middag - så blir det vel kaffe og kaker til svigers etterpå:)
 
For to år siden var eldstemann i magen, og jeg hadde masse energi, så da fikk den kommende pappaen både kopp og frokost på senga på et nyinnkjøpt brett. Jeg tror til og med den kommende bestefaren fikk kopp... I fjor og i år har far fått sove ut, også fått en litt bedre frokost, men ikke på senga. I år bakte mini og jeg engelske muffins, også ble det eggs benedict på pappa :)
 
Her tegnet de tre små fine tegninger og så fikk han en swix ullgenser :) Og så sang barna happy birthday, fordi de mente det var alle pappaenes bursdag :hilarious:
 
Back
Topp