Farsdag

Leamusa

Forelsket i forumet
Dere med dads to be :joyful: kjøper dere noe denne farsdagen? Min bedre halvdel synes han skal ha det nå:happy090 får deres noe? Eventuelt hva?

Min mann er allerede far, men jeg synes så absolutt ikke det skal feires farsdag før han faktisk er en. Det hadde aldri falt meg inn å feire morsdag i februar om barnet ikke hadde kommet før september heller..
Ikke forventet min mann å bli ‘feiret’ sist vi skulle ha maibarn heller..

Min mann er allerede far, men jeg synes så absolutt ikke det skal feires farsdag før han faktisk er en. Det hadde aldri falt meg inn å feire morsdag i februar om barnet ikke hadde kommet før september heller..
Ikke forventet min mann å bli ‘feiret’ sist vi skulle ha maibarn heller..
Han er bonuspappa forsåvidt, men vi har aldri feira han for det tidligere. Jeg er jo mor frå før, men har ikke noe behov for å bli feira noe ekstra denne morsdagen liksom :joyful: men tror nok at han plutselig har kjent litt på stoltheten at han skal bli får (noe jeg ikke helt hadde forventet enda:bag:) så kunne tenkt meg å gi han en liten oppmerksomhet.

Hadde han ikke allerede fått den oppmerksomheten så hadde jeg kjøpt han en pappa-kopp eller noe slikt.
Jeg fikk gratulasjon med morsdagen fra han da jeg var gravid sist, selv om det ikke gikk bra så er det et hyggelig minne :love7

Jeg fikk fra gubben da jeg "bare" var gravid sist, hadde det vært hans første nå så hadde jeg fortsatt gitt en liten oppmerksomhet. Det trenger jo ikke være så mye, er det en kaffe han liker ekstra godt, noe godteri, eller blomster og et hyggelig kort.

Dette har jeg ikke tenkt på selv, men synes det er en hyggelig tanke [emoji4] Jeg tror min føler seg litt glemt i alt fokuset på meg og det som skjer i min kropp at jeg tror det ville gjort han veldig godt med litt oppmerksomhet rundt hans rolle i det hele. Kanskje en ekstra god frokost på senga eller noe [emoji1]

Jeg kommer ikke til å gjøre noe ut av farsdagen, da vi begge tror det kan bringe ulykke å feire slik og sånt før babyen er født [emoji39]

Når er farsdag foresten ? :hilarious::p

Vi gjorde ikke noe ut av morsdagen sist jeg var gravid som jeg kan huske, men så var vi opptatt med jobbing i ødemarka. Jeg hadde syns det hadde vært hyggelig med en liten oppmerksomhet hvis han hadde ordna noe, men forventet det ikke. Kanskje blomster eller litt ekstra omtanke den dagen.
Hvis du tenker gave kan være koselig å gi noe relatert til det å bli far, finnes morsomme bøker f.eks. Så flere bøker ala «min historie», der mor/far/besteforeldre fyller ut sin egen historie og fortellinger til barn/barnebarn. Det syns jeg er fint. Eller noe han og barnet kan gjøre/leke med sammen avhengig av interesse. Min er blitt hekta på brio-tog :hilarious:

Jeg spurte han faktisk. Han sa han ikke ville gjør noe stort ut av det, før ungen er født. Han vil ikke jinx’e det :)

Her fikk den kommende pappaen en pappabok før første var født. Hadde termin en uke etter farsdagen. Nå får han selvsagt fra guttene sine.

Tenker at det er jo barna som skal gjøre noe for pappa’n ikke partner. Så jeg skal gi min pappa en gave og sønnen min skal kanskje tegne noe eller lage noe til sin pappa.

Min mann er pappa fra før, og selvom det ikke er vårt felles barn har jeg alltid gitt han en oppmerksomhet på farsdagen da sønnen hans ikke har vært flink til det selv. Han setter så utrolig stor pris på det! Og det blir intet unntak i år, foruten at baby i magen også vil sende en liten hilsen til pappaen sin selvom barnet ikke er født enda.

Jeg har kjøpt et kort og en T-skjorte hvor det står «Daddy hero» [emoji4] Vurderer også å kjøpe en pappabok, da det er mange år siden han ble pappa sist.

Jeg skal på en handletur idag så får se om jeg finner en liten oppmerksomhet. Ting er jo veldig usikkert enda pga en del tester vi må ta, men synes det er veldig koselig at han har lyst på en markering også:love7

Back
Topp