Farsdag

Her pleier vi bare bake eller noe. Slutta med gaver, men hva med ei lita gavekorg med noe snax han liker og kanskje et gavekort? Eller en pose god kaffe og en kaffekopp det står "pappa" e.l. på? Håper du finner noe fint :)
 
Ubegrensede mengder søvn, god øl og spekemat når han våkner :D
Min egen far får som regel snop.
 
Et barn :p om jeg ikke husker feil er vel datoen 12.11 og jeg ende opp på 13.11 etter oul
 
Jeg vet ikke. Det er hans første farsdag så den bør jo markeres. Kanskje det blir en liten trilletur og god middag med dessert.
 
Vi lager kort også får han en liten gave. Pleier å kjøpe type sokker eller tskjorte alt etter hva han trenger. Han må kjøpe seg nye inne sko for hans er ødelagt så då pakker vi sikkert bare inn de hehe kjøper ikke noe wow men stas for ungene å gii gave og det er ting som uansett hadde blitt kjøpt
 
Jeg tror han skal få tøfler, for det ønsker han seg. Det blir hans første farsdag, så litt stas da :happy:
 
Jeg tror han skal få tøfler, for det ønsker han seg. Det blir hans første farsdag, så litt stas da :happy:

God ide, jeg vet mannen min ønsker seg tøfler. Vel egentlig har jeg strikket noen for tre år side , som bare trenger toves i vaskemaskinen, men ingen av oss vet hvor de er...
 
Jeg har nå bestilt en 'sporingsbrikke' til å ha på nøkkelringen, sånn at han slipper å gå lete etter dem. Han blir i så dårlig humør av det [emoji13]
Litt usikker om det blir farsdags- eller julegave. Kanskje farsdagsgave heller blir en tegning fra eldste og en god middag.
 
Jeg har kjøpt ullsokker, votter og lue til han, for det er sånt han liker å få :D Veldig greit :p
 
Vi gjør ingenting ut av farsdag eller morsdag. Kanskje etterhvert hvis eldste får det med seg.
 
Bestiller en kopp med bilde av barna tror jeg. Han drikker myyye kaffe. Og kanskje en liten blomst eller sjokolade.
 
Back
Topp