Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er jo verdens beste pappa til lilleguttJeg lurer på å gravere inn fødselsdatoen til lillegutt og kanskje navnet i en klokke jeg ga han til jul i fjor.. Vurderer også å gravere verdens beste pappa, men føler kanskje det blir litt too much..? Hva synes dere?
Andre søndagen i november så er vel 13 november i årNår er det farsdag?
Det høres jo fint it detJeg lurer på å gravere inn fødselsdatoen til lillegutt og kanskje navnet i en klokke jeg ga han til jul i fjor.. Vurderer også å gravere verdens beste pappa, men føler kanskje det blir litt too much..? Hva synes dere?
Jeg lurer på å gravere inn fødselsdatoen til lillegutt og kanskje navnet i en klokke jeg ga han til jul i fjor.. Vurderer også å gravere verdens beste pappa, men føler kanskje det blir litt too much..? Hva synes dere?
Nille pleier vel også å ha?Har aldri hatt sånn problem med å finne en farsdagskopp før!Før har jeg sett dem overalt, når jeg skal kjøpe en finner jeg ingen. Noen tips til (fysiske) butikker? Vil gjerne få kjøpt nå før fødselen.
Kremmerhuset hadde "verdens beste pappa", men var utsolgt og hadde kun "verdens beste mamma" igjen
Traktøren hadde, men de var veldig små og litt for jålete... Er på utkikk etter mer kaffekrus-stil
Ellers har jeg ikke funnet noen... Begynner å vurdere mummikrus med mummipappa på om jeg ikke finner, det kan jo gå an
Skal en tur til byen igjen idag, så får se en gang til. Problemet er at alle butikkene er overfylt med kun halloween nå![]()
Mummipappa kopp er jo sååå koselig da :-D :-D Jeg samler på de koppene, så tror ikke far i huset syntes vi har brukt for en tilHar aldri hatt sånn problem med å finne en farsdagskopp før!Før har jeg sett dem overalt, når jeg skal kjøpe en finner jeg ingen. Noen tips til (fysiske) butikker? Vil gjerne få kjøpt nå før fødselen.
Kremmerhuset hadde "verdens beste pappa", men var utsolgt og hadde kun "verdens beste mamma" igjen
Traktøren hadde, men de var veldig små og litt for jålete... Er på utkikk etter mer kaffekrus-stil
Ellers har jeg ikke funnet noen... Begynner å vurdere mummikrus med mummipappa på om jeg ikke finner, det kan jo gå an
Skal en tur til byen igjen idag, så får se en gang til. Problemet er at alle butikkene er overfylt med kun halloween nå![]()