Farsdag!

Vapp

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Det er jo snart farsdag, så jeg tenkte å finne på noe til mannen. Det er jo litt stas med dagen selv om den i utgangspunktet er veldig kommersiell.
Er det noen som har noen geniale tips til gave?

Her blir det tøfler (han ønsker seg det), kake og kort fra ungene :)

Har lyst å gi noe, men vet ikke hva ennå. Vil ikke spørre ham heller da jeg vil det skal være litt overaskelse, blir ekstra stas da.

Jeg har allerede handlet en t-shirt, ull-stilongs og en deodorant til han :) så blir det kanskje blomster og sånn kinder-maxi også ;)

Usikker altså :P Tenkte det var stas å finne på noe til ham. Han har og bursdag dagen før, så kanskje jeg skal finne på noe litt ekstra, men usikker hva enda :)

Jeg har også veldig lyst til å gi noe fint til samboer, men aner ikke hva. Fint med litt tips i den tråden her :)

Her får han "pappa" bilde fra pictureit i tillegg til en bukett kanskje :-P

Første året fikk mannen et bilde med dikt og avtrykk av foten til snuppa :)

I år blir det world's greatest dad kaffekopp :p har ikke fra før så er vel på tide nå.
Blir nok noe god mat også :)

Jeg lurer på å gravere inn fødselsdatoen til lillegutt og kanskje navnet i en klokke jeg ga han til jul i fjor.. Vurderer også å gravere verdens beste pappa, men føler kanskje det blir litt too much..? Hva synes dere?

Jeg lurer på å gravere inn fødselsdatoen til lillegutt og kanskje navnet i en klokke jeg ga han til jul i fjor.. Vurderer også å gravere verdens beste pappa, men føler kanskje det blir litt too much..? Hva synes dere?
Er jo verdens beste pappa til lillegutt ;)
Men kjenner til det, har jo unngått klisjén selv i 4år frem til nå

Det høres jo fint it det :) men holder kanskje med navnet og fødselsdatoen? Det må du nesten avgjøre selv ;)

Jeg kjører på med kopp, bamse og et bilde, alt med pappa-print på :-D Må ta skikkelig i når det er første farsdag :-)

Veldig koselig å gravere inn fødselsdato da :) personlig hadde jeg syntes det var nok.

Tror jeg kjøper en kopp eller kanskje noen nye kjøkkenkniver? Her har far tatt seg av all matlaging etter fødsel, så tenkte jeg kunne oppmuntre det videre :p muligens litt utspekulert, men han er glad i å lage mat da.

Kjekk tråd!

Vet pappaen ønsker seg tøfler så tenker å finne det også blir det kaffikopp også skal jeg lage bilde med sånn 'pappa' og bilde av vår velskapte datter:)

Har aldri hatt sånn problem med å finne en farsdagskopp før! :p Før har jeg sett dem overalt, når jeg skal kjøpe en finner jeg ingen. Noen tips til (fysiske) butikker? Vil gjerne få kjøpt nå før fødselen.
Kremmerhuset hadde "verdens beste pappa", men var utsolgt og hadde kun "verdens beste mamma" igjen :p
Traktøren hadde, men de var veldig små og litt for jålete... Er på utkikk etter mer kaffekrus-stil
Ellers har jeg ikke funnet noen... Begynner å vurdere mummikrus med mummipappa på om jeg ikke finner, det kan jo gå an ;)

Skal en tur til byen igjen idag, så får se en gang til. Problemet er at alle butikkene er overfylt med kun halloween nå :p

Har aldri hatt sånn problem med å finne en farsdagskopp før! :p Før har jeg sett dem overalt, når jeg skal kjøpe en finner jeg ingen. Noen tips til (fysiske) butikker? Vil gjerne få kjøpt nå før fødselen.
Kremmerhuset hadde "verdens beste pappa", men var utsolgt og hadde kun "verdens beste mamma" igjen :p
Traktøren hadde, men de var veldig små og litt for jålete... Er på utkikk etter mer kaffekrus-stil
Ellers har jeg ikke funnet noen... Begynner å vurdere mummikrus med mummipappa på om jeg ikke finner, det kan jo gå an ;)

Skal en tur til byen igjen idag, så får se en gang til. Problemet er at alle butikkene er overfylt med kun halloween nå :p
Nille pleier vel også å ha?
Kjøpte min i charlottenberg så lite hjelp der.

Burde komme inn mer før farsdag da :)

Mummipappa kopp er jo sååå koselig da :-D :-D Jeg samler på de koppene, så tror ikke far i huset syntes vi har brukt for en til :-P

Back
Topp