Farsdag

Nr3 <3

Glad i forumet
Januarlykke 2016
Hei,
Lurer på om det er noen som har noe fint å skrive i farsdagskort? Jeg er førstegangs og har laget en liten ting til pappaen fra den lille i magen, men er så usikker på hva jeg skal skrive :)

Jeg er også førstegangs, så har ikke noen erfaring med å skrive farsdagskort til andre enn min egen pappa!!

Jeg tenker å skrive litt om at jeg setter pris på alt han gjør og har gjort for meg, mens jeg har gått gravid.

Om hvordan jeg elsker å se/ høre han snakke med lille nurket i magen.

Skrive litt rundt hvordan jeg tror han kommer til å være som en pappa. Han har ikke bred erfaring med barn og jeg føler han trenger en selvtillitsboost!!

Mens jeg skriver kortet kommer jeg sikkert på litt mer som jeg kan skrive også, men dette er i hvertfall hva jeg har i tankene nå :)

Luksusen ved å ha fått barn som er gammel nok til å holde en fargestift: Du trenger aldri mer lage farsdagskort!

Jeg har aldri pleid å skrive noe mye i dem etter at jeg sluttet å komponere dikt til pappa i oppveksten...

Men de siste årene er det "unger, på tide å lage farsdagskort. Dere må lage et til pappa (det er ofte laget i bhg eller skole, så ikke alltid nødvendig) og et til morfar og et til besten. Her er papir og tegnesaker, sett igang!"

Back
Topp