Farsdag

Trolltil2

2016 <3
JuniJubel2021
Er det noen av dere andre førstegangsfødende som har planer om å gjøre noe ut av farsdag selvom baby ikke er født enda?

Jeg skal gi en liten ting tenkte jeg. Siden han er ganske misunnelig på at jeg kjenner babyen hele tiden og han bare får kjenne litt innimellom siden han jobber så mye :p også gleder han seg sånn grådig. Som er veldig kjekt :) men vi skal samtidig i dåp til tvillingene til broren hans, så det blir uansett stor stas den dagen :)
Han fikk forresten en sølvring som han skal inngravere navnet til sønnen vår, men vi må nesten finne navn først :p den skulle egentlig han få på farsdagen men var også en gave for at hadde vært så flink og kjappet seg å ta sertifikatet før jul :p

Har tenkt å varte opp mannen, ja rett og slett for at han stiller så mye opp for både meg og den lille i magen!

Er det noen av dere andre førstegangsfødende som har planer om å gjøre noe ut av farsdag selvom baby ikke er født enda?

Jeg tenker å bake en kake for han og gi han noen smågaver!
Han fortjener absolutt å bli satt pris på på farsdagen. Han snakker og duller med magen min hver dag, støtter og hjelper meg med alle mulige utfordringer!! Han er helt perfekt for meg og bebbis!!

Har stallarbeid denne helgen, så det blir bare noe kos, skal overaske han med 4 øl ( han drikker enda sjeldnere nå som jeg er gravid, men vet han digger å kose seg med en fotballkamp ...) og noe snadder på lørdags kveld med et helårs adonnomang på fotball kanal som sender Englands kampene så han slipper å finne en streamer side vær gang de har kamp som kanskje funker.

Jeg har kjøpt en liten gave til den kommende pappaen ;).

Har laget en kake til samboer, også skrevet et fint kort ❤️

Back
Topp