Farsdag

LillyMom

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
Oktoberlykke 2019
Desemberskattene 2024
Planer for farsdagen da, dere med barn fra før? :) her har vi feiret i dag med kake og en liten gave, da jeg skal på babyshower for en venninne i morgen :)

Far i huset jobber fra 8-15 i morgon. Det blir litt ekstra god middag og litt marsipankake. Skal få 5-åringene til å tegne til han :)

Min far kjem også en tur.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har kjøpt inn gave som ungene skal gi, og det blir nok frokost på senga;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Han skal få en gave. Ellers ingen stor feiring her :) et vennepar og deres 4 mnd gamle baby kommer så blir litt kake og kaffe i den anledning.

Har kjøpt inn gave som 2åringen skal få gi på morgenen :).. Er fra henne og lillebebis i magen ;)..
Ellers skal vi ikke gjøre noe spesielt utav dagen, skal sette lys på grava til min pappa bare, pleier å gjøre det på litt sånne merkedager :)..

Sent from my iPad using BV Forum

Skal på jobb, men har forberedt skikkelig middag og kake til imorgen ettermiddag. Har kort fra snuppa som hun har tegnet på til pappa sammen med melkesjokoladehjerter, også skal han på konsert på kvelden :)

Kjøpt gave som jenta skal få overlevere og så var planen å bake fylte horn til frokost. Vi får se om de blir servert på senga eller i stua, avhenger av hvor lenge han sover (og egentlig av hvor lenge jenta sover da jeg neppe står opp før henne.)

Her får far sove så lenge han vil, med påfølgende bacon-frokost og tegninger fra barna :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Bakte Verdens Beste-kake til han og ungene scrappet kort til han :-)

Her i huset er prinsessen så lei seg for at pappaen er på jobb i Nordsjøen!! Heldigvis kommer han hjem på tirsdag, da blir det feiring <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp