Farsdag

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Bursdagen min, som jeg deler med sønnen min og ene katten, faller i år på farsdagen. Som om det ikke er nok folk å dele dagen med! :p

Skal dere kjøpe noe til pappaen i huset? Eventuelt den kommende pappaen?

Sent from my iPhone using BV Forum

Samboern har bursdag samme dag som farsdag i år. Vi bruker egentlig ikke å feire farsdag.
Men i år så får vi vel gjøre ekstra stas på han. Men har ikke snøring på hva vi skal kjøpe/lage til han.
Eneste jeg har planlagt er å lage favorittkaka hans. :P

Jeg har faktisk kjøpt en liten ting til kommende far. :p hehe. Kjøpte en bok som heter "verdens beste pappa-hakkespettbok for småbarnsfedre" eller noe slikt. Den skal være ganske morsom:) og så har jeg kjøpt sjokoladetrøfler som han elsker:) synes det er litt koselig å gjøre noe utav det siden han ikke har like mye tilknytning til prinsessa enda:)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har faktisk kjøpt en liten ting til kommende far. :p hehe. Kjøpte en bok som heter "verdens beste pappa-hakkespettbok for småbarnsfedre" eller noe slikt. Den skal være ganske morsom:) og så har jeg kjøpt sjokoladetrøfler som han elsker:) synes det er litt koselig å gjøre noe utav det siden han ikke har like mye tilknytning til prinsessa enda:)

Sent from my iPad using BV Forum

Ja, den boken kjøpte jeg til sambo rett etter jeg var blitt gravid, ganske morsom bok :) Perfekt for menn ;)

Her er det bursdag og farsdag samme dag. Bestilte nettopp "du skal bli far og har 40 uker å forberede deg på". Leste i den istad, var artig.

Ellers blir det DVD med favorittkomikeren..

Termin 2.februar 2014

Vi kjøper gave hver farsdag og morsdag vi :) Gave til far i huset er kjøpt inn allerede for et par uker siden, også pleier barna å male et bilde til han hver :D Ellers blir det frokost på senga, kake og steik til middag :)
Han er en fantastisk pappa, og da er det koselig å gjøre litt stas på han :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tror det blir noen nye bjørn borg boxere ;)

Og selvfølgelig ekstra god frokost og kake og god middag senere på dagen! Som regel er det middag hos mine foreldre og kake hos hans pappa senere på dagen ;)

Jonathan 09, lillesøster 14 ♥

pappaen her i huset skal få gave i år. Han har fått kort av storesøster de andre årene siden han er litt pappa for henne også, men siden hun har sin egen pappa hun er veldig glad i har det ikke passet seg å kjøpe pappa-gave. Da måtte jeg kjøpt til han hin også og så monstersjalu kjærring han har tilbragt de siste årene med hadde det overhodet ikke falt i god jord :P
Så her blir det gave for første år med biologisk barn...OG ett til på vei xD

som star wars fan føler jeg han får rette gaven ^^
morgenkåpe:
21-8169-20100323120330.jpg

og kaffekopp til morgenkaffen:
21-13417-20120215180211.jpg

han skal jo straks i pappapermisjon med lillebror så da regner jeg med han får brukt det ^^

pappaen her i huset skal få gave i år. Han har fått kort av storesøster de andre årene siden han er litt pappa for henne også, men siden hun har sin egen pappa hun er veldig glad i har det ikke passet seg å kjøpe pappa-gave. Da måtte jeg kjøpt til han hin også og så monstersjalu kjærring han har tilbragt de siste årene med hadde det overhodet ikke falt i god jord :p
Så her blir det gave for første år med biologisk barn...OG ett til på vei xD

som star wars fan føler jeg han får rette gaven ^^
morgenkåpe:
21-8169-20100323120330.jpg

og kaffekopp til morgenkaffen:
21-13417-20120215180211.jpg

han skal jo straks i pappapermisjon med lillebror så da regner jeg med han får brukt det ^^

Håper jeg kan få sånn i morsdagsgave!!!! Så kul!! Jeg er sjikkelig fan!!!

Håper jeg kan få sånn i morsdagsgave!!!! Så kul!! Jeg er sjikkelig fan!!!
de har morgenkåpe i Sith også, om du er litt "dark side" ^^ den falt SKIKKELIG i smak iallefall :D

Back
Topp