farsdag

2baby

Betatt av forumet
Hei. Noen som kan hjelpe meg litt??
Jeg sitter å lager gavekort og små dikt og ordtak til min kjære. Dette på lapper som jeg skal legge i en fin eske. Hvor han daglig kan trekke en lapp og bli litt glad.
Noen som kan hjelpe meg med noen ideer??

masse komplimenter, som du er kjekk, du er søt, jeg elsker deg, du har fin rumpe, du har vunnet et gavekort på sex-valgfri dag, ha en fin dag osv... sikkert ting du haddefra før men?

Jeg har ikke kontakt med pappaen min, etter 19 år med han som pappa, så han får ikke noe farsdagshilsen hos meg.. [8|]
Men har kjøpt en flaske spansk rødvin til bestefar, og DET blir han glad for![:D]

Må jo skrive noen av lappene til han som pappa(for det er vel en farsdags presang)...som : glad i deg pappa´n min. .....beste pappa´n i verden.....koser meg når vi leker sammen....osv osv.

[:D]Praktiserer en litt annen form for farsdag vi....
Farsdag betyr hos oss ,at far er far hele dagen,og mor har fri[:D][:D] Det er pappaen som bestemte det, første året han var pappa. Han lager mat,og finner på ting med Michael. Jeg slapper av.... Deilig. (Morsdag betyr at mor skal skjemmes bort....Det er gubben som bestemte den også, og jeg gidder jo ikke å krangle...[:D][:D]

Fantastisk!! Kan du ikke få han til å starte kurs med andres kjære menn? *fniis*

ORIGINAL: Micamor

[:D]Praktiserer en litt annen form for farsdag vi....
Farsdag betyr hos oss ,at far er far hele dagen,og mor har fri[:D][:D] Det er pappaen som bestemte det, første året han var pappa. Han lager mat,og finner på ting med Michael. Jeg slapper av.... Deilig. (Morsdag betyr at mor skal skjemmes bort....Det er gubben som bestemte den også, og jeg gidder jo ikke å krangle...[:D][:D]

den der skulle jo stått i grunnreglene hahaha

[:D]Det er en del som er misunelig på vår måte å feire på ja.... Det er faktisk like bra som det høres ut[:D] Fikk "farsdagsgave" av gubben nå jeg. Deilig badeolje med svak epleduft...Lurer på om han har noen baktanke med det....[:)]

Hehe, det skal du ikke se bort ifra... Men den type farsdag hørtes fantastisk ut, jeg OG vil ha det sånn!!! Her er gubben imot alt som heter feiring (bortsett fra jul..), så i år gadd jeg faktisk ikke legge noe i det heller... Skal sende blomster til min egen pappa, da...!

Back
Topp