Farsdag på søndag!

lenemor

Forumet er livet
Så, hva gir barna deres i gave til pappa'n sin, hva gir dere til pappa'n deres, og hva (om noe) skal dere bake på søndag?

Her har jeg gjort tidenes smarteste kjøp til farsdag - G og jeg har nemlig dobbeltdyne, men den er litt tynn så G har begynt å snakke om å finne frem vinterdyna si... men det behøver han ikke, for jeg har kjøpt thermo-dobbeltdyne (for når det regner på presten så drypper det på klokkeren...)

Min kjære far - vel, han er av typen som har alt, og jeg er av typen som gjør alt i siste liten (særlig når mer enn halve uka blir borte i omgangssyke), så der kjøpte jeg gavekort på polet som jeg fikk slengt i posten i dag... så satser jeg på at det kommer frem i morgen [8D]

Baking?? Har ikke peiling - noen forslag?

Så snilt gjort, Lenemor. Tenker G blir glad for ny varm dobbeldyne[:)]

Vi har aldri gjort noe store greier ut av farsdag vi, så her blir det ingenting. Pappa sendte en mld til meg tideligere uka og informerte om farsdag. Dette gjør han på tull HVERT år. Skriver at gavebordet står klart hahaha[8D]

Vi har kjøpt singlet og sokker til gubben[:D]. Greit med singlet under skjorten, ogsokker trengs alltid[8D].

Pappa skal få en sjokoladekake jeg har bakt[:)]. Vi skal dit på middag på søndag, så greit med en kake etterpå uansett[8D]

Vi pleier ikke å gjøre så mye ut av farsdagen egentlig, men jeg synes det er litt hyggelig å gi han litt oppmerksomhet da.. mannen altså..[;)] 
Jeg var så redusert forrige helg, så jeg trodde at jeg hadde gått glipp av en uke når svigermor snakket om farsdag den søndagen.. så jeg slang sammen litt av hvert og bakte Almyridas muffins med banan.. og Bertine og jeg lagde hvert vårt kort til han.. Så egentlig er vi ferdig med hele farsdagen..[8D]

Pappa pleier å få en tekstmelding..[8D] Så han skal nok få en hyggelig mms med bilde av begge barna tenker jeg..[:)]

Vi har jo alle barna i helgen, og selvom samboer'n ikke er pappa til Leah og William så er han en flott reserve pappa [:)]
Så i morgen tidlig skal vi bake kake, også skal vi lage sånn "blomst" av godis som vi vet han liker godt, også har jeg kjøpt "Verdens beste pappa bamse og verdens beste pappa kaffe kopp" til han fra barna (bare skrive pappa/reserve pappa på kortet [8D])

Vi feirer ikke farsdag vi. Ikke morsdag heller. Så det blir nok verken kake eller annet. Hvis ikke noen naboer kommer over på kake eller noe sånt da! Får Maja til å tegne noe tenker jeg, og det er mer enn nok.

Her ble det nye skihansker til pappaen i hus og så har jeg og Chr bakt browniskake i dag.
Pappaen min vet jeg ikke helt blir nok en bilde sms og så får han en flaske med vin eller no slikt til uka.

Her har pappa fått bergans dunjakke av gullguttene sine. Og et abonnement på Bo bygg og bolig [:D]

Min far skal få middag her i morgen. Så har vi kjøpt en god kaffe, noen sjokoladekuler og en bok [:)]

Back
Topp