Farsdag og julegaver til pappaene

Skrållan

Forumet er livet
Så, hva har dere tenkt å gi dem? [:)]

Jeg hadde stooooore planer om å kjøpe sykkelskotrekk til sambo til farsdag. Vi pleier egentlig ikke å gi gaver på farsdag/morsdag, jeg skulle bare være snill og grei. Men så kom han på mandag her, og sa han hadde kjøpt seg det sjøl. Javell...

Han hadde jo bursdag forrige uke og, og da kom han uka før dagen og sa han hadde kjøpt seg piggdekk til sykkelen, og at det kunne være gaven hans fra oss, for han ønska seg ikke noe annet og de var ganske dyre. Greit nok det.

I går kveld fortalte han at han skal kjøpe seg billett til Birken i morgen. Det skal visst være julegaven hans fra oss. Ser dere trenden her? [8D] Jeg slipper å kjøpe noe tydeligvis, men har jo lyst å gi han NOE! Og det skal IKKE være noe i til elskerinna hans (den høyt elskede sykkelen, altså).

Så fortell meg hva dere skal gi mennene deres, så jeg får litt inspirasjon! [:D]

Farsdag: Penger, han ønsker seg et PS3 spill som kommer snart.

Jul: Blir mest sannsynlig billetter til Top Gear showet som er i Oslo i Mars, bare de kan legge ut billettene for salg snart..

farsdag:betalte tannlege regninga hans igår på 3500kr så tenkt egentlig det kunne være gaven,men så ønsker han seg nye vintersko så får se hva jeg finner..[;)]

Jul: bergans boblejakke tenkte jeg og noe klær..(han bruker aldri penger på klær til seg selv)

Farsdag-musematte med han og mini på. Samt kake, roser, det han vil til middag og sex [;)]

Jul- Noe varmt treningstøy og biletter til stand up galla.

Farsdag: vet ikke enda,men tar en tur til byen på lørdag, så ser hva jeg finner da.
Jul: Lurer på å gi penger så han kan kjøpe seg noen nye klær[:)]

ORIGINAL: Destiny85

Jul: Blir mest sannsynlig billetter til Top Gear showet som er i Oslo i Mars, bare de kan legge ut billettene for salg snart..

Takk for en god ide å gi til mannen til jul [:)]
Fortell meg når de biletten kommer til salgs

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Hehe...elskerinna hans ja... [8D][:D] *lol*

Farsdagsgave: True Blood sesong 1

Julegave: Et PS3-spill som han ønsker seg, ullundertøy og kanskje noe klær... Har ikke kjøpt dette enda, men det var tanken hvertfall.

Hehe, ja han bruker jo masse tid og penger på sykkelen [8D]

Takk for mange gode forslag jenter! [:)]

ORIGINAL: **vimsa**

Farsdag:Vet ikke hva han skal få enda...

Jul:vi kjøper ikke julegave til hverandre[:)]

Eller...har jo kjøpt oss ny bil da[:D] Til farsdag pleier jeg bare gi en film, tegning/kort fra ungene osv..

ORIGINAL: Destiny85

Genialt! Mannen elsker top gear.. det må opp til vurdering altså[:)] Viss ikke det blir Bon Jovi på begge da :)

Farsdag: Parfyme, baka yndlingskaka hans og ei tegning fra storebror.

hmmm vet ikke, vi kjøpte hus i sommer og ny bil nå så det blir vell ikke så mye julegaver til hverandre?

Aner ikke enda. Det blir nok ikke de store utskeielsene, for det meste av pengene går med til huset for tiden [:)]
(og det syns vi er helt greit)

Vi skal kjøpte tv til oss i år. Skal gi en liten ting ved siden av. Jeg har laget fotobok fra Sri Lankaturen for for 5 år siden. Tror det blir suksess [:)]

Til farsdag blir det frokost på sengen og tegninger fra ungene, kanskje blomster

ORIGINAL: Skrållan

Julegave: Et PS3-spill som han ønsker seg, ullundertøy og kanskje noe klær... Har ikke kjøpt dette enda, men det var tanken hvertfall.

Hva med vinkelsliper???  (til elskerinna[8D][:-])[;)]

ORIGINAL: @ne

ORIGINAL: Skrållan

Hva med vinkelsliper???  (til elskerinna[8D][:-])[;)]

Det hadde nok vært noe ja! [:)] Men nå har han faktisk brukt nye 1100 kr på elskerinna si (billett til Birken neste år), så han skal få det som julegave, så kjøper jeg bare en bittelitenting ved siden av, så han får pakke under treet. Vi driter ikke penger, så når han bruker så mye penger på seg selv sånn rett før jul, så får han godta at det blir en stor del av julegaven hans, hehe.

I farsdagsgave så får han bløtkake og ribbe til middag.. Fra ungene får han en musmatte med bilder..får den til uka- er forsinket i posten [8D] Til jul så vet jeg ikke enda...[&:]

Også bakte jeg og henrik kanelboller til frokost i dag [:D]

Her hadde jeg endelig fått somla meg til å starte opp å lage fotobok. Farsdagsgaven var derfor fototbok fra Maikens 1. leveår [:)] Har ikke fått fremkalt den enda da, men det kommer. Han fikk se den på data'n.

Til jul vet jeg ikke enda...

Back
Topp