Farsdag neste helg :)

lillepolly

Glad i forumet
Januarlykke 2019
Neste helg er det jo farsdag og jeg tenkte å kjøpe noe til den nybakte pappaen. Tenkte å kjøpe noe på nett da siden det er veldig langt til byen. Noen som har gode forslag? Han er ikke noen jålebukk akkurat, veldig mannemann... Tenkte kanskje pondusbok, han elsker dem ;)

Flere som har tenkt å kjøpe noe fint til pappaen? :)
Hva skal dere kjøpe?

Så koselig, blir sikkert stas med en slik bok!
Vet ikke helt hva vi gjør her. Er midt oppi bursdagsfeiring- og panlegging for storebror og meg. 
Men det blir hvertfall kake og gjort stas på pappaen =)

Fru H skrev:
Så koselig, blir sikkert stas med en slik bok!
Vet ikke helt hva vi gjør her. Er midt oppi bursdagsfeiring- og panlegging for storebror og meg. 
Men det blir hvertfall kake og gjort stas på pappaen =)

Ja viktig å gjøre litt stas på pappaene ;)
I tillegg må vi jo sette litt standarden for morsdagen også ;p
Hehehe...

Hoho, er det nå jeg skal nevne at min første morsdag etter at storebror ble født, ble forbigått i omtrent helt stillhet?
Du kan tro pappaen fikk EKSTRA med oppmerksomhet påfølgende farsdag bare for å gi han litt dårlig samvittighet!!

Fru H skrev:
Hoho, er det nå jeg skal nevne at min første morsdag etter at storebror ble født, ble forbigått i omtrent helt stillhet?
Du kan tro pappaen fikk EKSTRA med oppmerksomhet påfølgende farsdag bare for å gi han litt dårlig samvittighet!!

Haha... Godt å høre det ikke bare er meg som har en sløv mann :p
Er ikke sikkert han har hørt om morsdag engang han her ;)

Jeg har sørget for at gubben har lært seg hvordan man gjør det

Her blir det ei ny klokke til han, da han ikke har noen ifra før Også en flott kake, og jentene lager kort som de kan lime på "diamanter" og greier

Back
Topp