Farsdag (med avstemning)

YouNameIt

Elsker forumet
Ville bare informere dere om at farsdag er på søndag den 13. november.

Link: http://no.wikipedia.org/wiki/Farsdag

Til dere som stemte "Ja":
- Hvordan feirer dere farsdag?
- Hva skal dere gi?

frokost på sengen tipper jeg Og så skal sikkert guttungen tegne en tegning eller no. Vi gjør det enkelt!

Blir vel å lage en god frokost, amerikanske pannekaker og toast med egg og bacon for eksempel. Eller arme riddere :-)
Og så skal jeg prøve å få laget noe fra jenta til pappaen, kanskje male på et krus.

Det første året, da var hun i magen, fikk han en sangbok. Han har veldig fin stemme, men kan ikke en eneste tekst, så lager de som han vil. Derfor tenkte jeg at han kunne lære seg litt;)

I fjor fikk han en bildecollage med bilder av seg og tuppa i ulike settinger fra året som hadde gått. Det skal han få i år også. Jeg bruker samme ramma, tar ut bildene fra i fjor og putter de inn i et album, sånn at det til slutt blir et album med bilder fra alle farsdagene som har vært. Det ble han veldig glad for.

Og bildene, det er ikke fine bilder. Det er bilder der de ser ut som troll begge to (altså mindre fine bilder), alt mulig. Er ingen skjønnhetskonkurranse i den ramma, hehe.

feirer ikke farsdag, da det ikke er noen far her å feire.

Sender sms til pappa, samboer til mamma og bestefar.

Jeg er i Bergen den helgen og kommer ikke hjem før sent på kvelden, så tviler på det blir noe store greier.
Håper mannebeinet kan hente meg på flyplassen så jeg får vel ha med noe marsipangreier til han, for blomster får jeg ikke kjøpt, he he!!!

Blir vel et hjemmelaget kort, og en tegning. :P

Frokost på sengen
Gave av lillemor (Tegning, noe hun har laget i barnehagen)
Kake etter middag :P

blir nok til at jeg baker noe vi kan ha etter middag så tenkte jeg jentene skulle tegne til han.

Frokost på senga, og kake senere. Kake blir det som oftest hos mamma og pappa, så en feiring av pappaen min også. :-) Jeg skal gi pappa en onepiece, hihi, og lillegutt skal gi pappaen sin en vinterjakke:-)

Feires som det har blitt gjort de 18 årene vi har vært foreldre.
Farsdag er - far er far hele dagen ,og mor har fri. Han står opp ,koker seg kaffe - jeg får kaffe på senga.. Så tar han med ungen(e) ut på ett eller annet,og jeg slapper av og koser meg! Gutta pleier å lage kort til pappaen sin da, så han får jo litt oppmerksomhet.

(Morsdag er en helt annen greie ,da skal jo mor skjemmes bort....)

Jeg ringer til pappaen min, svigerfar er desverre gått bort.

En god frokost og et kort og et eller annet kjedelig (sokker/truser) som han ønsker seg/trengerVi har ikke så mye penger akkurat nå så da blir det som det blir:-)Er ikke vant hjemma fra heller at mor/farsdagen ble gjort så mye ut av. Mener at det er en dag for handelstanden..Snart jul jo..emoticon

Jeg kan ikke skrive noe om hvordan vi feirer farsdag, fordi mannen min leser innleggene mine av og til. Hehe!

her lager vi hjemmelaget kort med hånd og fotavtrykk av minsten så får far frokost på sengen og en liten gave (noe fra h&m tror jeg det blir for han trenger sårt klær). 

En liten oppmerksomhet (som jeg ikke vet hva er enda :) til min kjære pappa og Crazypappa. Kort også, selvfølgelig.

Det er på søndag og det er min dag å sove lenge, så får enten bytte dag eller lage frokost til han lørdagen:P Mye feiring blir det ikke, men en liten gave eller noe kanskje:)

Er det flere som ikke har stemt?

Back
Topp