Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg brukte sukker kulør. Og du må ha hjelp sånn at du bruker dine begge hånd å holde babyen sin hånd flat mens de andre som hjelper deg holder papir som er limt fast i ei bok eller noe annt som er hardt. Haha vanskelig å forklare men skjønner du det eg mener?Hvordan fikk du forresten til å ta håndavtrykk? Etter mange mange forsøk på fotavtrykk fikk vi det omsider til, men han rører seg jo så mye! Ser for meg at det aldri kommer til å gå med hånden, da han bare trekker den til seg og/eller knyter den sammen!
Eg brukte sukker kulør. Og du må ha hjelp sånn at du bruker dine begge hånd å holde babyen sin hånd flat mens de andre som hjelper deg holder papir som er limt fast i ei bok eller noe annt som er hardt. Haha vanskelig å forklare men skjønner du det eg mener?
Kan ikke du gjøre det mens han sover?Fikk hjelp til fotavtrykket, så regner med at jeg må ha hjelpt til hånden også ja! Hehe. Skjønte hva du mentePhillipen min er ikke rolig, eller, han er forsåvidt det, men han liker ikke når han blir holdt fast. Noe jeg skjønner! Hehe.
Kan ikke du gjøre det mens han sover?