Farsdag :D

Goldenchild

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Hva blir det på far i dag da?
Gave, kake, kaffe og frokost på senga...eller alt på en gang? :D

Her ble det gave. Han stod opp litt for tidlig så vi rakk ikke frokost på senga:-) nå lager jentene tegninger til pappaen sin:-)

Her startet vi dagen m pakke på senga,julemarsipan og tre flakslodd,romantisk;) Frokost på senga er ikke vår ting,men jeg ordnet en koselig frokost!Skal ut å grille pølser på bålpanna og kose oss før vi drar på den nye Flåklypa filmen i ettermiddag,gleder meg!Ha en fin søndag alle juni samer:)

Ny pappakopp, trådløs høytaler til mobilen. Og en tegning.

.. samt kake til kaffen. Siden vi har besøk av farfar som hadde bursdag i går tar vi to fluer i en smekk.

Har ikke sjans til å ordne frokost til noen som helst her :( Henger over skåla jeg da....
Men guttene har tegna til pappan sin, og han har fått blomster :)

Planen gikk litt i vasken da han nekta å stå opp tidlig i går. Planen var å dra og handle blomster og kake/boller i dag når han sov lenge, men så ble det jeg som sov lenge i dag. Synd :p

Får få lillemor til å tegne tegning også får jeg dra og fikse ting til å bake kake eller boller etterpå.

Sent from my iPhone using BV Forum

Her ble det call of duty ghost på senga :P
Hva tror dere han gjør nå mens vi lager megalunch med alt mulig slags godt julepålegg, salater, egg og rundstykker...skippet frokosten, for da sto jeg over skåla...men han var like glad. Han fikk mere tid til å spille da :D Nå piper ovnen og rundstykkene er færdi...nam nam ;)

Her lagte vi frokost å guttene fikk vekke pappaen me hver sin pakke på sengen :) nå har eg vært hos en vennine å drokke en kopp kaffi mens ungane har vært hjemma å kost seg me pappen :) snart kle oss å avgårde t pappen min på familie middag :) ha ein fin dag alle sammen :)

Her har jeg ikke sjanse til å gjøre noe for han, da jeg er omtrent sengeliggende med kvalme.. Men har lovet han å "gjøre opp" når jeg blir bedre :) Men tegninger fra guttene har han fått, og så bestile jeg et abbonnement på Pondus til han som han ble veldig glad for. Nettshopping er gull verdt når jeg ikke kommer meg ut!

Ble maleri fra lillemor og en boks med 12 kokosboller fra meg. Han elsker kokosboller, så det ble han glad for. Han visste ikke at det var farsdag i dag heller så :p

Fikk ikke sjans til noe, for kvalm :( Eller jeg sto opp med 1 åringen i dag, men vi sov jo til 8.30, så kan ikke klage :p Han fikk sove 1 time lenger før kvalmen slo helt ut, da måtte han ta over resten av dagen :(

Men vi laga kort til han i morges da, og han fikk takeaway burger ;) Slår skikkelig til neste år, selv om vi ikke bryr oss så veldig mye om slike dager før barna viser interesse :)

Her har verdens beste svigermor hjulpet datteren med å bake kake til både far, farfar og morfar :) Selv har jeg ligget rett ut med kvalme, og har sittet med kjemi-innlevering hele kvelden :( Men nå driver verdens beste kjære å lager biff med fløtegratinerte poteter til oss <3 Føler meg som det verste kjerringemne ever i dag, men satser på å komme sterkere tilbake! :D :D

Back
Topp