Farsdag 9. november

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Gjør dere noe ut av farsdagen?

Her har jeg kjøpt disse to, så skal han få noe lakris, salt sild eller noe.
Skjermbilde.JPG Skjermbilde (1).JPG

Kanskje drar vi til svigers, eller baker en kake eller noe. Jeg har bursdag to dager senere, så det får ikke overgå det altså. ;P

Haha, digget den øverste skjorta :D

Har ikke tenkt over det, er første farsdagen her! Må vel finne på noe, kjøpe noe fint og servere frokost på senga :) det jeg er vandt med fra vi var barn.

Haha, digget den øverste skjorta :D

Har ikke tenkt over det, er første farsdagen her! Må vel finne på noe, kjøpe noe fint og servere frokost på senga :) det jeg er vandt med fra vi var barn.
Første her og. Blir artig når mini blir stor nok til å bli med.. :)

Har kjøpt en termos, også blir det vel frokost på senga, god middag, kake eller no slik :-)

Første her og. Blir artig når mini blir stor nok til å bli med.. :)
Ja, i år blir det mest for pappan sin del, fra neste år blir det nok mer stas for mini :)

Hadde egentlig kjøpt en t-skjorte med daddy since 2012 men den åpnet han mens vi var borte en helg! han som hadde forbud mot å åpne pakker ifra ebay!
så blir kake og kos den dagen :)

Her er det alltid kaffe og kake på senga pluss at ungene har laga egne kort. Blir nok en liten pakke også, men det trenger ikke være så mye. Blir nok også kort og kaker på pappa'n min både fra meg og ungene :-)

Blir vel noe men så langt har jeg ikke tenkt

Så kule t-shorter, hvor er de kjøpt??
Blir første gang med farsdag i år, så tenker å gjøre ett eller annet :) Noe fotavtrykk/håndavtrykk fra lillegutt og en skikkelig mannefrokost :)

Bruker ikke gjøre noe ut av det,vi.
Om guttungen har lagd noe selv i bhgn er det hyggelig, så klart, men vi kjøper ikke noe.
Ikke så glad i sånne handel stands dager;)

Har bare tenkt å bake en kake:) Kanskje drikke kasse hos svigers, bestefar er jo også far:)

Jeg baker alltid kake:) så kjøper jeg en gave til mannen min og pappa:)

Kanskje han får bli far på farsdag ;) ei uke før termin da....

Ikke planlagt noe i år, får ta det til neste år :-)

Har nesten ikke lyst å gjøre noe ut av det. Hans første farsdag fikk han sove til han våknet, en liten gave og rett og slett oppmerksomhet. På min første morsdag var han irritert på meg, jeg fikk ikke en klem engang. Jeg trenger ikke gave eller noe, men litt oppmerksomhet kunne vært koselig.. Min aller første morsdag liksom..
Så jeg får tenke på det:p

om jeg gjør noe for pappa, blir han litt grinete :P "bruk penga dine på noe bedre" så jeg får ikke gjøre noe som koster penger til fardag, bursdag og jul. Forje gang vi skulle feire pappa, så fant han ut av det og jobbet overtid, så han slapp å være med på feiring :P

Hahha kul tskjorte:p her blir det nok å kjøpe noe :p men vet ikke hva.. Blir første farsdagen:)

Her er det kakebaking, en god frokost (som alltid på søndager), en liten gave til mannen fra ungene, også sokker eller noe til pappa og svigerfar!

Kommer nok til å kjøpe en liten ting til han :) Så blir det vel å stelle i stand litt frokost og gjøre litt stas på han :)

Back
Topp