Farsdag <3

Ayms

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Maiblomstene 2020
Feirer dere farsdag? Og hva pleier dere å gjøre?

Vi feirer alltid farsdag, syns sånne merkedager er så koselige :) vi pleier ikke kjøpe dyre gaver, men gir ofte en liten oppmerksomhet :) skriver hyggelige brev/tegninger, spiser god mat og lager no godt, kake eller lignende. Gir pappa(ene) litt ekstra oppmerksomhet:)

Barna lager kort/tegning og så baker vi en kake som regel :)

Vi feirer farsdag! En liten gave fra ungene, tegninger og kort! Og en god middag! Han fikk til og med sove litt frempå!

Vi overrasket på sengen med kaffe og en innrammet sommerfugl hun har malt. I tillegg lagde jeg ekstra god frokost. Det var alle fornøyd med :)

Baker en kake etter ønske, god middag og en gave :) Her er jenta vår bare 1.5år, så har ikke laget noen kort enda.. Blir vel kort og frokost på senga neste år ;)

Vi har ingen barn fra før, bare den lille i magen nå, men vi feiret første farsdagen på søndag. Pappan fikk gave og kort fra "Knøtte", også dro vi hjem til mine foreldre og spiste middag og kake (jeg gir fortsatt farsdags- og morsdagsgave til mine egne foreldre :P

Vi har ingen barn fra før, bare den lille i magen nå, men vi feiret første farsdagen på søndag. Pappan fikk gave og kort fra "Knøtte", også dro vi hjem til mine foreldre og spiste middag og kake (jeg gir fortsatt farsdags- og morsdagsgave til mine egne foreldre :P
Det gjør jeg og ;) er veldig hyggelig å gjøre stas på sin egen pappa :)

Back
Topp