fars rettigheter

• Trådstarter Trådstarter tvilede mor
  • Opprettet Opprettet
T

tvilede mor

Guest
er det virkelig slik at en far som er dømt for vold mot egne barn, virkelig skal ha rett på å ha samvær med barna?
dette uten tilsyn og over flere timer?

jeg forstår meg ikke på dette systemet.

far er dømt for å ha utøvd vold på barna,
han har ett fryktelig sinne.

er virkelig bekymra å redd for barna.
barnevernet kan ifølge dem ikke gjøre noe med samvær

Hei!!

Det vet jeg dessverre ikke.
Det jeg vet er at du bør snakke med både fastlegen din, helsesøster, barnevernet og politiet om dine bekymringer.

Lykke til

Høres ikje helt riktig ut.

En kamerat av sambo må ha folk sammen med seg når han treffer sønnen sin. Å han har ikke gjort noe galt.

Barnevernet kan ikke gjøre noe??? Jøss trodde barnevernet skulle sette barna først og ikke foreldres behov...Jeg hadde ikke tillatt en voldelig far rundt barna mine. Hvertfall ikke uten oppsyn.
Ikke gi opp!

Barnevernet kan ikke gjøre noe??? Jøss trodde barnevernet skulle sette barna først og ikke foreldres behov...Jeg hadde ikke tillatt en voldelig far rundt barna mine. Hvertfall ikke uten oppsyn.
Ikke gi opp!
Enig!!

Du må sende bekymringsmelding til barnevernet. Henlegger de saken så send en ny. På familievernkontoret sier du at du som mor er ansvarlig for å beskytte barna dine og ikke vil sende de til far uten tilsyn fordi han slår de. Ikke godta å skrive under på en samværsavtale - gå videre til rettsak dersom far ikke gir seg. Skaff en advokat og sørg for å ha dokumentasjon på voldsdommen.

Back
Topp