Farrisbad- mother to be

Applepie

Gift med forumet
♡ Maibarna ♡
Er det noen som har vært på farrisbad og prøvd mother to be - behandlingen?

Er det noen som har vært på farrisbad og prøvd mother to be - behandlingen?
Har ikke prøvd det men skal det..
Har 2 gavekort der som jeg skal bruke ;)

Heldige du:)
Jeg vil bestille men trenger et push! Mannen har bursdag og jeg må jo glede både han og bebisen i magen samtidig :P

Åh, jeg drømmer om sånn massasje av noe slag ❤️

Heldige du:)
Jeg vil bestille men trenger et push! Mannen har bursdag og jeg må jo glede både han og bebisen i magen samtidig :p
Bestill en par helg så tar dere en behandling sammen som ett par.
Så tar du en mother to be etterpå :)

Åh, det høres fantastisk ut ;) Har ikke vært på det selv, da..

Bestill en par helg så tar dere en behandling sammen som ett par.
Så tar du en mother to be etterpå :)
Åh trodde mother to be også inkluderte han! Hihi jeg bestiller to netter, så får vi ta en behandling sammen og en kun til meg;)

Jeg har hatt den behandlingen to ganger :-) anbefales! Kjempedeilig! Men er nok bare for deg ja, så han må nok få utenom :-)

Åh trodde mother to be også inkluderte han! Hihi jeg bestiller to netter, så får vi ta en behandling sammen og en kun til meg;)
Mother to be er kun for gravide alene. :-) så dere må nok bestille en parbehandling ved siden av ;)

Ja. Det var behagelig. Men de turte jo nesten ikke ta i meg hverken på den behandlingen eller vanlig nakke/rygg massasje som jeg også bestilte, håpet å få løsnet noen knuter men nei. Men den mother to be er virkelig avslappende og behagelig. Ansiktsmassasje og fotmassasje, brukte en utrolig god olje på magen. Eget rom med STOR spesialbenk for gravid, ligger på ryggen hele tiden.

Høres fantastisk ut! Men har ikke prøvd. Kunne godt tenke meg en massasje for baby-mamma nå også :p

Er nok bedre med massasje etter fødsel da man må være forsiktig med å massere gravide, fins jo gravid massasje slik som den Mother to be, men spørs hva man vil ha ut av massasjen da.

Det er litt begrenset hva man får ta av behandlinger som gravid. Noen ting er litt tullete overhysterisk. Fikk brosjyre med oversikt over behandlinger og diverse faciliteter på spa-avdelingen (forskjellige badstuer, basseng, iskulp, massasjebad osv) og hvilke som var frarådet i første trimester og senere i graviditeten. De har egen stige ned til sjøen og gravide burde tydeligvis ikke bade i sjøen, for det stod det kryss på frarådes.... :rolleyes:

Det er litt begrenset hva man får ta av behandlinger som gravid. Noen ting er litt tullete overhysterisk. Fikk brosjyre med oversikt over behandlinger og diverse faciliteter på spa-avdelingen (forskjellige badstuer, basseng, iskulp, massasjebad osv) og hvilke som var frarådet i første trimester og senere i graviditeten. De har egen stige ned til sjøen og gravide burde tydeligvis ikke bade i sjøen, for det stod det kryss på frarådes.... :rolleyes:
Tror det er mer stigen enn sjøen. :-)

Er nok mer at den kan være glatt. Og de vil sikre seg om at ingen gravide blir skadet
Ja jeg skjønner de vil frasi seg ansvaret dersom ulykken skulle være ute, men jeg himlet litt med øynene da jeg som knapt hadde mage ikke kunne gå ned der eller bade i sjøen. Man er jo ikke invalid selv om man er gravid :p Ble litt skuffet når massørene ikke turte å massere hardt nok til å løsne knuter på skuldrene mine fordi jeg var gravid - hadde ikke betalt hundrelapper for å bli stryket og klappet på liksom. Regner derfor med det er flere behandlinger som frarådes som helt sikkert går fint. Restauranten derimot var ikke forsiktige med gravide, hadde få alternativer uten mat som frarådes gravide...

Ja jeg skjønner de vil frasi seg ansvaret dersom ulykken skulle være ute, men jeg himlet litt med øynene da jeg som knapt hadde mage ikke kunne gå ned der eller bade i sjøen. Man er jo ikke invalid selv om man er gravid :p Ble litt skuffet når massørene ikke turte å massere hardt nok til å løsne knuter på skuldrene mine fordi jeg var gravid - hadde ikke betalt hundrelapper for å bli stryket og klappet på liksom. Regner derfor med det er flere behandlinger som frarådes som helt sikkert går fint. Restauranten derimot var ikke forsiktige med gravide, hadde få alternativer uten mat som frarådes gravide...

Hmm frista ikke lenger nå ;-) kjekt å vite slikt :-)

Back
Topp